Nikon D200 wint Platinum Award van DIWA
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat men wat veel poespas maakt over deze prijs. Een prijs van een aantal internet-blaadjes, die in enkele gevallen nog elkaars kloon zijn.
Ook al gezien de manier waarop in het verleden door sommigen werd afgegeven op de "partijdigheid" van een aantal gevestigde fotobladen.
Mooie camera verder hoor, die D200, en ik zeg beslist niet dat de prijs niet verdiend is. Een opsteker dus!
Groetjes, E.M. de Klerk
Ook al gezien de manier waarop in het verleden door sommigen werd afgegeven op de "partijdigheid" van een aantal gevestigde fotobladen.
Mooie camera verder hoor, die D200, en ik zeg beslist niet dat de prijs niet verdiend is. Een opsteker dus!
Groetjes, E.M. de Klerk
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
mensen achter sites
Ik heb geprobeerd dat op te zoeken:GdP schreef:Geen idee!Brenzef schreef:Die award is gewoon een bak onzin die in het leven geroepen is door een paar fotosites.
Al eens gekeken wie er echt achter deze sites zit?
Gerrit
De meeste referenties zijn van letsgodiginogwat (grin), waar geen auteurs/verantwoordelijken te vinden zijn.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Weet even niet wat die jury heeft doen besluiten tot deze prijs, maar een D200 is een mooie camera, maar ik blijf de half sensor en de ruis van deze Nikon niet een prijs waardig vinden. Ben het wel met Hans eens dat er beter nieuws had moeten zijn. De concurrenten hebben de hoofdprijs in kleinbeeld digitale reflexen, sorry Nikon, ik had het liever anders gezien.