Maar... dat lijkt me dan wel weer de eenvoudigste manier om er aan te komen.

Zo goed? Ik werk op m'n iPhone zelfs nog gewoon met Safari....yzf1kr schreef:Als je tapatalk gewend bent dan wil je ook niet meer via een normale browser.
Die is toch niet gratis? Ik moet 2,69 betalen???Bak schreef:Ik gebruik op zowel smartphone als tablet, de gratis Tapatalk Forum App van Quoord Systems. Is inderdaad een app waarmee je onder andere dit forum kunt lezen of een reactie kunt plaatsen.Maud schreef:Welke app is het dan?
Zie er namelijk verschillende (zowel gratis als betaald)
In de instellingen kun je een standaardhandtekening opnemen. Vaak staat bij een app als deze daar al standaard een regel zoals hiervoor genoemd. Is een stukkie reclamuh van de maker. Eenvoudig aan te passen of te verwijderen.
Ja, het werkt gewoon lekker snel.Patrick schreef:Zo goed? Ik werk op m'n iPhone zelfs nog gewoon met Safari....yzf1kr schreef:Als je tapatalk gewend bent dan wil je ook niet meer via een normale browser.
Ook voor Android kost het een paar euro: https://play.google.com/store/apps/deta ... o.activity" onclick="window.open(this.href);return false;Bak schreef:Android weet ik dan eigenlijk niet meer.