Maximum formaat van foto's: anders in 2013?
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Maximum formaat van foto's: anders in 2013?
Wanneer gaan we eens over naar 1280 ? 1024 is toch echt iets van 2005.
Wat zeggen de website statistieken er eigenlijk over beeldschermgebruik ?
Ben benieuwd.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ben benieuwd.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Maximum formaat van foto's: anders in 2013?
Ik zal het er weer eens over hebben in het team. Ok?a90 schreef:Wanneer gaan we eens over naar 1280 ? 1024 is toch echt iets van 2005.
Ben benieuwd.
Opvallend trouwens dat niemand, maar dan ook helemaal niemand (!!), een opmerking heeft gemaakt toen ik een week of 3, 4 geleden het automatisch schalen van foto's geïntroduceerd heb.

Wellicht gaan we wel het aantal MB's per foto dan beperken; het moet wel allemaal redelijk snel blijven werken, ook op mobiele apparaten.
Dat vermoedde ik alPatrick schreef:Opvallend trouwens dat niemand, maar dan ook helemaal niemand (!!), een opmerking heeft gemaakt toen ik een week of 3, 4 geleden het automatisch schalen van foto's geïntroduceerd heb.

(had wel op bronvermelding gehoopt, dat dan weer wel)
- a90
- Forumlid
Ok, hoor het graag Patrick. Ik merk dat ik niet zo veel meer plaats omdat ik voor het NCN forum naar beneden moet met de grootte. Op alle andere fora plaats ik gewoon 1280 of zelfs 1600 foto's.
Dat auto schalen had ik wel gezien en dacht even dat 1280 nu was toegestaan en je hem wat kleiner maakte. Zou ik ook prima vinden zolang ik er maar geen dubbele fotostream op na hoeft te houden
Wat zeggen de stats eigenlijk ?
Dat auto schalen had ik wel gezien en dacht even dat 1280 nu was toegestaan en je hem wat kleiner maakte. Zou ik ook prima vinden zolang ik er maar geen dubbele fotostream op na hoeft te houden
Wat zeggen de stats eigenlijk ?
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik wilde dat doen bij het brengen van het oordeel van het team. Maar je hebt gelijk; ik had het hier al moeten doen want je leest natuurlijk mee. Remoss heeft me een tijdje geleden op het goede spoor gebracht. Ik heb het toen stiekem geïntroduceerd om te kijken wat de reacties zouden zijn. Zelfs de moderators en onze forumbeheerder Roelof wisten er niet van!remoss schreef:Dat vermoedde ik alPatrick schreef:Opvallend trouwens dat niemand, maar dan ook helemaal niemand (!!), een opmerking heeft gemaakt toen ik een week of 3, 4 geleden het automatisch schalen van foto's geïntroduceerd heb.
(had wel op bronvermelding gehoopt, dat dan weer wel)

Dank je Remoss!
Thx, was maar even prikken hè 

Ik zeg niks, ik zeg niks...a90 schreef:Wanneer gaan we eens over naar 1280 ? 1024 is toch echt iets van 2005.
...

- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Je zou kunnen zeggen dat 1280x1024 zo... 2008 is?CaptainHook schreef:Ik zeg niks, ik zeg niks...a90 schreef:Wanneer gaan we eens over naar 1280 ? 1024 is toch echt iets van 2005.
...![]()
![]()

-
- Forumlid
Ja... Ik miste altijd een stukje rechts op mijn iPhone en sindsdien zie ik de hele foto. Dacht dat het door een update van iOS kwamPatrick schreef: Opvallend trouwens dat niemand, maar dan ook helemaal niemand (!!), een opmerking heeft gemaakt toen ik een week of 3, 4 geleden het automatisch schalen van foto's geïntroduceerd heb.

Wel een verbetering dus!!