Ik zou dit artikeltje eens goed lezen als je daar je foto's plaatst!
http://www.digifotopro.nl/content/insta ... erteerders
Een discussie bij onze vrienden van Tweakers.net: http://tweakers.net/nieuws/86168/nieuwe ... ikers.html
Aanpassing voorwaarden Instagram
- bjornc
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Aanpassing voorwaarden Instagram
Geen last van, Facebook in de ban, en zo lang ik het kan redden alles dat daaraan vast hangt ook 

Ik denk er hard over om alles de deur uit te gooien 
En ik begin met Instagram.
Kroontje

En ik begin met Instagram.
Kroontje
-
- Forumlid
Ik ben heel benieuwd naar het effect hiervan. Via Twitter en diverse sites is er nu een redelijk massale oproep om weg te gaan bij Instagram. Gaat dat echt gebeuren en zo ja, wat zal de reactie dan zijn.
Nikon D7000, D5000, Nikon AF-S 17-55mm F/2.8 G DX iF ED, Nikon AF-S 18-105mm F/3.5-5.6G VR ED DX, Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6G iF VR, Nikon AF-D 85mm F/1.8, Nikon AF-S 35mm F/1.8G DX, Sigma 150mm F2.8 EX APO DG HSM Macro, Nikon SB700, Nikon MD-B11
http://www.flickr.com/photos/co-axial/
http://www.flickr.com/photos/co-axial/
- DannySan
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Een storm in een glas water - blijkt nu achteraf - één van de oprichters van Instagram geeft uitleg > instagram-uitleg.
Niet dat ik zelf Instagram gebruik, maar ik volgde de discussie via Facebook waar ik ook "That Nikkon Guy" en "The Fro" in heb staan, en die waren dit met argus-ogen aan het volgen.
Niet dat ik zelf Instagram gebruik, maar ik volgde de discussie via Facebook waar ik ook "That Nikkon Guy" en "The Fro" in heb staan, en die waren dit met argus-ogen aan het volgen.
Nikon Z5 met een FTZ-adapter voor het glaswerk.
Hoi,
Dus in simpele mensen taal kunnen ze dus elke foto die je op Face Book plaatst gebruiken voor reclame doeleinden?
En dat met de gedachten dat verwijderen van de foto's niet helpt omdat Face Book ze niet echt gelijk verwijderd maar alleen de link er naar toe.
Je kan dus in de toekomst de foto's die er al op hebben gestaan en die er gewoon nog op staan dus terug vinden in een reclame o.i.d.
Zit ik nu nog steeds op het juiste spoor of klopt het niet helemaal wat ik roep hier?
Daniel123
Dus in simpele mensen taal kunnen ze dus elke foto die je op Face Book plaatst gebruiken voor reclame doeleinden?
En dat met de gedachten dat verwijderen van de foto's niet helpt omdat Face Book ze niet echt gelijk verwijderd maar alleen de link er naar toe.
Je kan dus in de toekomst de foto's die er al op hebben gestaan en die er gewoon nog op staan dus terug vinden in een reclame o.i.d.
Zit ik nu nog steeds op het juiste spoor of klopt het niet helemaal wat ik roep hier?
Daniel123
- JvdKooij
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Volgens mij is dat toch al enige tijd bekend, ik zet dus ook maar zelden foto's op facebookDaniel123 schreef:Hoi,
Daniel123

Groetjes,
Jaap
Jaap
- Peter
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Some or all of the Service may be supported by advertising revenue. To help us deliver interesting paid or sponsored content or promotions, you agree that a business or other entity may pay us to display your username, likeness, photos (along with any associated metadata), and/or actions you take, in connection with paid or sponsored content or promotions, without any compensation to you.
Het gebruiksrecht van jouw foto's wordt dus verschaft aan derden. Het is dan wel geen verkoop blijkbaar maar het komt op hetzelfde neer.
Het gebruiksrecht van jouw foto's wordt dus verschaft aan derden. Het is dan wel geen verkoop blijkbaar maar het komt op hetzelfde neer.