vijanden
Re: vijanden
Ach, ik vind het wel handig. Er zijn hier wel een paar mensen waar ik liever niet meer op reageer. En deze functie helpt daarbij. Het scheelt zinloze discussies op het forum waar niemand op zit te wachten.
En hoe het nu precies heet. Ach... dat is maar een label. Wat je daar in wilt lezen heb je zelf meegebracht.
En hoe het nu precies heet. Ach... dat is maar een label. Wat je daar in wilt lezen heb je zelf meegebracht.
Vijanden is alleen gekoppeld aan de PB.
Het blijft een terminologie meer gebruikelijk op de lagere school en in goedkope spelletjes. Voor je het weet loopt er hier ook iemand met een geweer rond, met alle gevolgen van dien.
George
Het blijft een terminologie meer gebruikelijk op de lagere school en in goedkope spelletjes. Voor je het weet loopt er hier ook iemand met een geweer rond, met alle gevolgen van dien.
George
Vijanden is ook gekoppeld aan gewone berichten in de draadjes. Die zijn standaard verborgen, maar wel snel open te klikken. Is af en toe nodig om de context waarom iemand ergens op antwoord te begrijpen.george013 schreef:Vijanden is alleen gekoppeld aan de PB.
Daar schiet je mee op! Is doorklikken niet gemakkelijker?
Mij maakt het niet uit. Ik heb deze vraag ook een keer gesteld. Ik begrijp TS.
Het blijft een vorm van ego-tripperij. Je sluit jezelf af en denkt wat bereikt te hebben.
George
Mij maakt het niet uit. Ik heb deze vraag ook een keer gesteld. Ik begrijp TS.
Het blijft een vorm van ego-tripperij. Je sluit jezelf af en denkt wat bereikt te hebben.
George
- Peter
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
je vergelijking met rond lopen met een 'geweer' snap ik niet.george013 schreef:Vijanden is alleen gekoppeld aan de PB.
George
ik snap de vergelijking wel met het schiet drama onlangs..., maar niet de context met dit forum.
Licht eens toe ?
@George,
De optie zit gewoon vast aan de software.
Je kunt het er toch niet uit halen, ongeacht wat je er van vindt.
Dat is een zinloze kruistocht die nooit vruchten zal opbrengen.
Het belang van het woord is even groot als de waarde die je er aan hecht.
Voor mij heeft het geen enkel belang.
Ik heb alleen vrienden en toekomstige vrienden.
De optie zit gewoon vast aan de software.
Je kunt het er toch niet uit halen, ongeacht wat je er van vindt.
Dat is een zinloze kruistocht die nooit vruchten zal opbrengen.
Het belang van het woord is even groot als de waarde die je er aan hecht.
Voor mij heeft het geen enkel belang.
Ik heb alleen vrienden en toekomstige vrienden.

- a90
- Forumlid
Kijk, iemand die het begrijpt !
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
@Peter
Het creeeren en gebruik maken van een simpele beeldvorming. Alsof iemand die je om de een of andere reden niet mag een vijand is. Hetzelfde gegil van menig Marokaantje van ik zal jou dood maken. Of het verwijderen van "vriendschap"op facebook met bepaalde gevolgen, of de jacht op '"likes" op datzelfde medium.
Een vijand is iemand die mij kwaad wil doen, om wat voor reden dan ook.
Daarnaast is de hier geboden oplossing om die iemand softwarematig te elimineren een fake. Een mooie beeldspraak, he.
Je kunt met een blokkade iemand blokkeren, of op zijn IP-adres of op zijn inloggegevens.
Op IP-adres lijkt onwaarschijnlijk. Kun je meerder gebruikers van datzelfde IP-adres treffen. Op inloggegevens, moet je ingelogd zijn. Ik log alleen in als ik wat te schrijven heb., en dan verdwijnt er weer van alles.
Een draadje volgen waar een "vijand" inzit wordt moeilijk.. Of je moet toch stiekum het luikje omhoog gooien om mee te lezen.
Zou een leuk onderwerp geweest zijn voor het Simplistisch Verbond, bestaat niet meer.
Dit gaat weer de verkeerde kant op.
George
Het creeeren en gebruik maken van een simpele beeldvorming. Alsof iemand die je om de een of andere reden niet mag een vijand is. Hetzelfde gegil van menig Marokaantje van ik zal jou dood maken. Of het verwijderen van "vriendschap"op facebook met bepaalde gevolgen, of de jacht op '"likes" op datzelfde medium.
Een vijand is iemand die mij kwaad wil doen, om wat voor reden dan ook.
Daarnaast is de hier geboden oplossing om die iemand softwarematig te elimineren een fake. Een mooie beeldspraak, he.
Je kunt met een blokkade iemand blokkeren, of op zijn IP-adres of op zijn inloggegevens.
Op IP-adres lijkt onwaarschijnlijk. Kun je meerder gebruikers van datzelfde IP-adres treffen. Op inloggegevens, moet je ingelogd zijn. Ik log alleen in als ik wat te schrijven heb., en dan verdwijnt er weer van alles.
Een draadje volgen waar een "vijand" inzit wordt moeilijk.. Of je moet toch stiekum het luikje omhoog gooien om mee te lezen.
Zou een leuk onderwerp geweest zijn voor het Simplistisch Verbond, bestaat niet meer.
Dit gaat weer de verkeerde kant op.
George
Dat is weer een andere discussie. Ik gaf alleen maar aan dat de forumsoftware iets uitgebreider werkt als jij aangaf!george013 schreef:Daar schiet je mee op! Is doorklikken niet gemakkelijker?
- Peter
- Clublid
- Contacteer:
Simplistisch Verbond, kenmerk cynisch
Ze zijn niet meer van deze tijd, hooguit nog te zien op Nostalgie net
IP blokkade is makkelijk te omzeilen, pak een willekeurig proxy.
Als iemand daar een goed gevoel bij krijgt dan wil ik zijn/haar opgewonden zijn niet afnemen.
Ze zijn niet meer van deze tijd, hooguit nog te zien op Nostalgie net
IP blokkade is makkelijk te omzeilen, pak een willekeurig proxy.
Als iemand daar een goed gevoel bij krijgt dan wil ik zijn/haar opgewonden zijn niet afnemen.

- Pjerry
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Misschien niet van deze tijd, maar nog o zo actueel
.

- Peter
- Clublid
- Contacteer:
klopt, de kunst is om er door heen te kijkenPjerry schreef:Misschien niet van deze tijd, maar nog o zo actueel.
Tja, en als je alleen inlogt als je een antwoord geeft, is het niet zo gek dat je functionaliteit verliest als je daarna weer uitlogt. Dat is zonde van de mogelijkheden van de forumsoftware. Je moet dan niet "zeuren" dat dan dingen "verdwijnen".
Over vijanden en dat sommigen dat geen leuk woord vinden. Daaruit volgend hoe je ze wel en niet kunt zien!