Bericht
door jan24 » za dec 22 2012 2:15 pm
@ Franklin
Dit is het blad Zoom.
@ emdeklerk
De uitgever heeft het over 12 X Focus en heeft het ook over 1 jaar lang Focus. Als je uitgaat van 12 nummers, is dat dus 13 maanden, gestel dat het juli/augustus nummer gecombineerd is. Specials heb ik nog niet gezien, maar dat zegt niets natuurlijk. Ik lees de Focus altijd in de Bieb, maar nu mijn foto-hobby weer war serieuzer is na aanschaf van een goede camera mei van dit jaar, wilde ik mij wel opnieuw abonneren op dit blad.
Omdat mijn eerdere statief vorig jaar kaduuk ging na vele jaren trouwe dienst, leek mij dit een leuk voordeel.
Ik begrijp de insteek van Gijs, maar ik wil niet extreem veel geld in een "goed" statief steken.
Mijn Kenko, van toen hooguit 60 gulden, heeft jarenlang trouwe dienst bewezen, tot een poot los schoot.
Maar ik wacht de mail af van de uitgever met zijn reactie.
Nog wel even een andere aanbieding bekeken van Focus, die van de afgelopen periode, 12 nummers, 1 jaar lang Focus met een camera sling 59 euro. Het kan niet anders, dan dat de abonnementsprijs bepaald wordt door hetgeen er als aanbieding bijgekocht kan worden.
In elk geval bedankt voor de diverse reacties.
Nikon D7500
Tamron 10-24mm F/3.5-4.5 Di VC HLD B023N
Tamron SP AF 17-50 F/2.8 XR A16N II
Tamron SP AF 70-300MM F/4-5.6 DI VC USD A005N II
Tamron SP 90mm F/2.8 Di VC USD F004N
Nissin Di622 Mark II
Panasonic Lumix TZ90
FLICKR!