D300 en D3 demo
D300 en D3 demo
Calumet zal op donderdag 6 september te Amsterdam en donderdag 13 september te Rotterdam in het resp filiaal de D300 en D3 (betabody's) tussen 10:00 en 15:00u voor belangstellenden showen.
Misschien wel leuk als je tijd hebt...
Groet
Misschien wel leuk als je tijd hebt...
Groet
Hallo Roberto, errug he, het geld floept er gewoon door...
@foto-ed: hierbij een link naar de nieuwsbrief:
Calumet E-news dingetje
Groet!
@foto-ed: hierbij een link naar de nieuwsbrief:
Calumet E-news dingetje
Groet!
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Calumet A'dam is maar 5 minuten lopen vanaf NS Station Bijlmer.paparazzi schreef:Gaan ze de camera's ook nog ergens demonstreren in de outback van brabant ofzo? Donderdag is ten eerste een werkdag en ten tweede is de randstad verre van aantrekkelijk om op 'n doordeweekse filegevoelige dag naartoe te moeten.
denk overigens niet dat het zo interessant is, want mag je je eigen kaartje vol schieten in zo'n apparaat zodat je de kwaliteit kunt vergelijken, of laten ze alleen zien hoe 't werkt?
als D200 bezitter denk ik dat ik daar zelf wel aan uit zal komen
heb overigens al bedacht dat ik misschien volgend jaar wel naar de photokina ga, eerder dan over 'n jaar zal ik toch niet aan 'n nieuw cam toe zijn (tenzij deze sneuvelt natuurlijk, maar dat is dan overmacht)
@Skippy:
Openbaar vervoer in Nederland vind ik ook niet aantrekkelijk; duurt ook lang en kost veel en dan nog het publiek waarmee je in zo'n ding gepropt moet zitten!
als D200 bezitter denk ik dat ik daar zelf wel aan uit zal komen
heb overigens al bedacht dat ik misschien volgend jaar wel naar de photokina ga, eerder dan over 'n jaar zal ik toch niet aan 'n nieuw cam toe zijn (tenzij deze sneuvelt natuurlijk, maar dat is dan overmacht)
@Skippy:
Openbaar vervoer in Nederland vind ik ook niet aantrekkelijk; duurt ook lang en kost veel en dan nog het publiek waarmee je in zo'n ding gepropt moet zitten!
Zoals al gezegd door Maerlant, het betreft Beta's.
Was gisteren bij KE voor een nieuwe tas en weer eens een nieuwe HB-7 en daar hadden ze de D300 en D3 kort na de introduktie ook een dagje in huis gehad.
Daar het Beta versie's betrof mocht er in geen geval een geheugenkaart geplaatst worden door de belangstellenden.
Was gisteren bij KE voor een nieuwe tas en weer eens een nieuwe HB-7 en daar hadden ze de D300 en D3 kort na de introduktie ook een dagje in huis gehad.
Daar het Beta versie's betrof mocht er in geen geval een geheugenkaart geplaatst worden door de belangstellenden.
- Scorpio_King
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik heb beide camera's vrijdag bij de IFA in mijn handen gehad
.
Hier waren van de D3 en de D300 het handeltje om het klepje van de geheugenkaart te openen ook onklaar gemaakt, jammer want ik had nog een CF in mijn binnenzak! Mijn belangstelling ging vooral uit naar de D300 maar gezien de grootte drukte en belangstelling voor de D300 (D200 kon je zo pakken, D300 stonden er maar twee van en er stonden bijna wachtrijen bij van belangstellenden) heb ik niet heel veel kunnen proberen. Grootte van het display valt erg op. Vooral als je het menu ingaat krijg je veel meer "regels" te zien. Verder is het scherpstellen verandert en natuurlijk zijn sommige knopjes weer iets handiger geplaatst. De eerste indruk is dat het oculair evengroot is als bij de D200 tot je er doorheen kijkt. Had graag iets langer willen spelen voor een echte goede indruk maar er was zoveel belangstelling voor de twee D300's.

Hier waren van de D3 en de D300 het handeltje om het klepje van de geheugenkaart te openen ook onklaar gemaakt, jammer want ik had nog een CF in mijn binnenzak! Mijn belangstelling ging vooral uit naar de D300 maar gezien de grootte drukte en belangstelling voor de D300 (D200 kon je zo pakken, D300 stonden er maar twee van en er stonden bijna wachtrijen bij van belangstellenden) heb ik niet heel veel kunnen proberen. Grootte van het display valt erg op. Vooral als je het menu ingaat krijg je veel meer "regels" te zien. Verder is het scherpstellen verandert en natuurlijk zijn sommige knopjes weer iets handiger geplaatst. De eerste indruk is dat het oculair evengroot is als bij de D200 tot je er doorheen kijkt. Had graag iets langer willen spelen voor een echte goede indruk maar er was zoveel belangstelling voor de twee D300's.
// een hoop gouden dozen
-
- Moderator
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Dank je, ik reis dagelijks met het ovpaparazzi schreef:Openbaar vervoer in Nederland vind ik ook niet aantrekkelijk; duurt ook lang en kost veel en dan nog het publiek waarmee je in zo'n ding gepropt moet zitten!

Wat klaag je toch veel over Nederland, het is hier te duur en nou is het ov ook al niets. Wees nou maar blij dat je wiegje hier heeft gestaan.
Het gras is altijd groener bij de buren nietwaar? Realiseer je eens dat Nederland in veel fundamentele opzichten een heel aardig gazon heeft.
dat nederland ook 'n paar voordelen heeft, wil toch niet zeggen dat je dan de waardeloze zaken gewoon moet slikken? okee, nederlanders zijn een passief volk, dus we slikken in de praktijk inderdaad alles, ondanks dat veel zaken achteruit gegaan zijn en nog verder achteruit zullen gaanSkippy schreef:Dank je, ik reis dagelijks met het ovpaparazzi schreef:Openbaar vervoer in Nederland vind ik ook niet aantrekkelijk; duurt ook lang en kost veel en dan nog het publiek waarmee je in zo'n ding gepropt moet zitten!![]()
Wat klaag je toch veel over Nederland, het is hier te duur en nou is het ov ook al niets. Wees nou maar blij dat je wiegje hier heeft gestaan.
Het gras is altijd groener bij de buren nietwaar? Realiseer je eens dat Nederland in veel fundamentele opzichten een heel aardig gazon heeft.
als ik in NL met de trein reis is dat van/naar schiphol als dit op 'n tijdstip is dat niemand kan halen/brengen, wellicht valt het dan extra tegen doordat ik dan net dagen in hongkong of singapore heb gemetroot (ook druk, maar snel, op tijd en het belangrijkste: beschaafde mensen!)
- foto-ed
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ik weet dat Nikon nog wel een keer introduktiedagen gaan houden. Dit hebben ze ook gedaan bij de D200. Hoe dat eruit zal zien en waar het gehouden wordt is nog onbekend. Waarschijnlijk dat het ergens rond de release-datum (november) gehouden zal worden... Als ik kan ga ik er zeer zeker heen!
Nikon (Club Nederland) Gek én NPS-lid