Bericht sluiten
Bericht sluiten
Hoe kan ik een eigen bericht sluiten voor discussie?
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Bericht sluiten
Kun je niet, je hebt moderatorrechten nodig om een discussie te sluiten.
Als regel is het ook niet nodig om onderwerpen te sluiten. Als een vraag volledig is beantwoord, dan komen er vanzelf geen reacties meer.
Mocht een onderwerp uit de hand lopen (of je dat nu zelf gestart hebt of iemand anders) dan klik je op het uitroepteken in het bericht waar het begint te ontsporen en dan wordt er door het moderatorteam wel actie ondernomen.
Als regel is het ook niet nodig om onderwerpen te sluiten. Als een vraag volledig is beantwoord, dan komen er vanzelf geen reacties meer.
Mocht een onderwerp uit de hand lopen (of je dat nu zelf gestart hebt of iemand anders) dan klik je op het uitroepteken in het bericht waar het begint te ontsporen en dan wordt er door het moderatorteam wel actie ondernomen.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
- Johan v. V.
- Clublid
Weet je het zeker?Roelof schreef:Als een vraag volledig is beantwoord, dan komen er vanzelf geen reacties meer.

Vriendelijke groet,
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Je bewijst zojuist dat dat niet altijd het geval is. En nu haal je mij ook nog over hetzelfde te doen!muggie schreef:Weet je het zeker?Roelof schreef:Als een vraag volledig is beantwoord, dan komen er vanzelf geen reacties meer.![]()