D7000 en MM Btw aktie
D7000 en MM Btw aktie
Ik zie de D7000 bij MM voor 749,-
binnenkort zal er weer een BTW aktie komen, zou dat dan van die 749,- zijn of gaan ze eerst de prijs nog verhogen voor die aktie??
hebben jullie enig idee of ervaring daarmee??
binnenkort zal er weer een BTW aktie komen, zou dat dan van die 749,- zijn of gaan ze eerst de prijs nog verhogen voor die aktie??
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: D7000 en MM Btw aktie
Schijnt per vestiging te verschillen. Ik heb goede ervaringen in Amsterdam ZO.
Ik heb trouwens je draadje verhuisd; dit heeft niet te zoeken in de D70, D80..., D7000 sectie.
Ik heb trouwens je draadje verhuisd; dit heeft niet te zoeken in de D70, D80..., D7000 sectie.
oh oeps
zou het de moeite waard zijn om daar op te wachten??
heb net telefoontje gekregen van onze lokale foto vakman dat ik hem daar ook kan ophalen voor 749,-
lijkt me al een mooie prijs toch?? of mag en zal de prijs nog verder zakken?

zou het de moeite waard zijn om daar op te wachten??
heb net telefoontje gekregen van onze lokale foto vakman dat ik hem daar ook kan ophalen voor 749,-
lijkt me al een mooie prijs toch?? of mag en zal de prijs nog verder zakken?
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
749 is de standaard prijs u, zou nog ff wachten zelf.
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
- dogo
- Forumlid
Nu € 735. Maak je geen illusies, prijs zakt altijd. Als je het hebt gekocht, is het 2 wk. later alweer een tientje goedkoper. Zo gaat dat met alle elektronica artikelen.
Nikon Df, Nikon D700, Nikon D90 en een aantal Nikkor lenzen
Mijn ervaring is dat de prijs eerst iets omhoog gaat. Maar dat verschilt per MM.miorob schreef:Ik zie de D7000 bij MM voor 749,-
Als je iets ziet bij MM is het ook altijd handig om even bij een andere MM te kijken / informeren naar de prijs want dat verschilt soms echt een berg. (Ik heb de SB910 al met een prijs verschil van bijna €30,- gezien bij verschillende MM's binnen één dag)
- dogo
- Forumlid
Dan gewoon geduld hebben en als het op voorraad is bestellen, haast gaat je geld kosten. In de tussentijd misschien goed oriënteren op een bijpassende lens, en daarbij ook de prijzen op internet vergelijken?miorob schreef:735 heb ik gezien maar daar is ie niet op voorraad
Nikon Df, Nikon D700, Nikon D90 en een aantal Nikkor lenzen
laatste bericht was te laat voor mij
kon zelf toch niet wachten en mocht de D7000 hier in de Winkel meenemen, heb zelf al 2 lenzen thuis liggen dus hier eerst mee stoeien.
oh ja andere camera is een D40x dus verschil zal ik wel merken :mrgreen:

oh ja andere camera is een D40x dus verschil zal ik wel merken :mrgreen: