Ik ken je niet goed genoeg Yizu om iets tegen je te hebben.
Ik kan wel zeggen dat ik het niet leuk vond dat je een onterechte voorstelling van zaken gaf en wat zaken suggereerde die niet correct waren. Je ziet aan Ronald's "half jaar" dat bepaalde onjuistheden toch blijven hangen.
Ik bevind me wat dat betreft in een situatie die niet altijd even gunstig is. Ik val extra op hier. Niet alleen omdat kimde meeste posts op mijn naam heb staan. Puur ook als actief bestuurslid en verantwoordelijke voor al onze online activiteiten. Voor mij een reden wat meer afstand te proberen te houden. Daarom is Roelof ook officieel de "baas" van het forum gemaakt.
Nu is hij even met andere zaken bezig, dus we moeten zijn magische gaven even missen in deze discussie. Jammer. Maar we komen er wel uit zo, toch?
In ieder geval. Als je je niet juist behandeld voelt door een van de moderators, probeer er dan eerst met hem uit te komen. Lukt dat niet, roep dan de hulp in van Roelof. In het uiterste geval zal ik proberen eventuele ongenoegens op te lossen.
Zo hebben we het afgesproken. Zo werkt het tot nu toe vrijwel altijd goed. We zetten ons in om het goed te houden.