Dat gebeurt echt wel. Maar ik wil ook gewoon als iedereen kunnen deelnemen aan het forum. Ik wil wat dat betreft tijdens mijn escapades op het forum niet anders behandeld worden dan andere forumbezoekers. En daarom heb ik het ook zo gedaan als jullie het allemaal doen: op het uitroeptekentje drukken en de moderators vragen of het niet verstandiger is het draadje wat op te schonen omdat het draadje misbruikt wordt voor een discussie waar de rest van onze bezoeker niet zoveel aan hebben en die ook niet over het onderwerp gaat. Als Yizu gevraagd had het te verwijderen had Peter het volgens mij ook gedaan.yzf1kr schreef:Daarbij komt het nog eens dat het om eens bestuurslid gaat. Zeker als bestuurslid moet je dubbelhard over nadenken over wat je zegt en schrijft.
De Mod had de posts ook niet mogen verwijderen, juist omdat het een bestuurslid betrof, en om alle schijn van belangenverstrengeling te voorkomen.
Ik ga er van uit dat de bedoelingen van de Mod goed bedoeld waren, maar volgende keer zou hij er toch dubbel over moeten nadenken, zeker bij een bestuurslid.
Als ik mijn macht zou willen misbruiken dan had ik het zelf wel gedaan en zou daar geen moderators voor gebruiken. Ik heb meer knopjes ter beschikking dan ieder ander hier, afgezien van Roelof. Hoewel ik door het beheer van de server uiteindelijk toch meer "macht" (wat een woord in dit verband) heb over wat zich allemaal hier afspeelt.
Hoe dan ook. Ga er alsjeblieft van uit dat ik ook maar gewoon mijn best doe redelijke stukjes te typen en dat ik zaken niet per definitie beter weet of kan dan jullie. Dat zou een stuk schelen.