Bericht
door Peter » wo jan 09 2013 4:10 pm
Kreten als 'verdoezelen, bewust liegen, zaken verdraaien, machtmisbruik etc , vind ik aardige aantijgingen richting mijn persoon.
Aantijgingen die ik niet kan en wil verdedigen, domweg om de reden dat ik het vertik om mijn PB wisselingen richting anderen openbaar te maken voor een ieder. Dit is toch niet het forum van de Libelle of ViVa ?
Sterker nog, ik vind de aantijgingen dusdanig kwalijk dat ik consequenties hieruit trek. Een aantal lieden op dit forum heeft moeite met de wijze waarop dit forum wordt gemodereerd. Er zit een boel oud zeer blijkbaar. Oud zeer waar ik nooit deel van uit heb gemaakt.
Oud zeer waar ik trouwens ook niets van wil weten. Klachten over mijn optreden kunnen jullie neerleggen bij Roelof, niemand heeft tot nu toe van deze optie gebruik gemaakt.
Ik vertik het om te buigen voor slechts een enkeling die persoonlijk blijkbaar grote moeite met mij als persoon hebben.
Ik vertik het eveneens om te buigen voor lieden die dit forum blijkbaar tot hun eigen forum hebben gemaakt. Blijkbaar mag je hier hard van de toren blazen als je belangrijk bent of belangrijk bent geweest. Wat is belangrijk ?, degene die zich vandaag heeft aangemeld op dit forum is voor mij net zo belangrijk. Degene die op dit forum zich heeft aangemeld en dit soort onderwerpen leest zal vermoedelijk zich nooit weer laten zien. Daar wel is over nagedacht ? Of is het eigenbelang zo groot dat alles moet wijken. Blijkbaar wel.
Ik vertik het om te dansen naar de pijpen van Patrick of andere bestuursleden. Dat is ook niet nodig, er is op mij nooit druk uitgeoefend om op een bepaalde wijze te werken. Alles gaat in goed overleg en in een goede verstandhouding. Het is het beste team dat ik ken en ik ben trots op die kerels !
Ik alleen ben verantwoordelijk voor de wijze waarop ik op dit forum de zaken af doe. Met fouten, zoals een ieder.
Fouten die ik middels PB graag wil bespreken, excuus indien nodig. Geen enkel probleem
Persoonlijke zaken blijven persoonlijk. Sommigen hadden liever gezien dat ik de vuile was hier op het forum had gekwakt.
Helaas, er is geen vuile was.
Het forumbelang staat bij mij voorop. De neutrale lezer heeft het niet/nauwelijks aangedurfd om een reactie in dit draadje te geven. Bang om afgebluft te worden.
Het forum heeft voor mij geen enkele waarde op het moment dat nadrukkelijk op de persoon wordt gespeeld. Dit is de afgelopen dagen nadrukkelijk het geval geweest. Makkelijk, lekker strijden achter het toestenbord en tekeer gaan tegen al die anderen die blijkbaar het plezier op dit forum voor je vergallen. Tegengas dulden we niet, wij zijn de oude garde en laten ons de regels niet voorschrijven !
Wees ruimdenkend in het ontvangen en terughoudend bij het verzenden bestaat niet voor sommigen
Vraag jezelf eens af welk plezier je hieraan hebt beleefd ?. Ik zal mijn antwoord vast geven: nul komma nul
Ik voel me verguisd en afgescheept, jammer, de wereld draait door. Dit forum eveneens
Hij/zij die moeite heeft met mij handelen als moderator mailt maar naar Roelof. Besef je tevens dat je klacht tegen het gehele moderator team is gericht. Per slot van rekening hebben we als team besloten om als één persoon naar buiten te treden.
Mocht Roelof, of andere bestuursleden, van mening zijn dat mijn functioneren inderdaad ter discussie staat dan hoor ik het wel van hun.
Ik zal dan direct mijn werkzaamheden als moderator neerleggen. Punt uit, einde discussie.
closed