Nikon NL website up and running !!

Discussies over ons favoriete merk
Plaats reactie
vanson

Nikon NL website up and running !!

Bericht door vanson » di aug 01 2006 9:49 am

De nieuwe website van Nikon Nederland is te vinden op:

http://www.nikon-nl.nl/

wil
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door wil » di aug 01 2006 10:01 am

ziet er mooi uit. Met nieuwe dingen zoals trackingservice om te zien hoe het met je reparatie gaat. Niet dat we dat veel nodig hebben :wink:

Warner
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Warner » di aug 01 2006 11:21 am

Ik ben even in Beverwijk gaan kijken. Ze zitten op een prima lokatie, bij de zwartemarkt op 2 minuten van de afslag Beverwijk op de A9.
Er moet nog veel gebeuren aan de bouwkundige inrichting van het pand. Er is hier, in tegenstelling tot Haarlem, ruime parkeergelegenheid.
Groet, W@rner

NCN-lid NPS-lid
Alles heeft zijn reden.

hjanssen

Bericht door hjanssen » di aug 01 2006 12:25 pm

wil schreef:ziet er mooi uit. :
Ziet er misschien mooi uit maar ik vond de vorige site van nikon, in het Nederlands, veel handiger, nu met al die pop-up en flashvensters, kost tijd, voegt niets toe en terug gaan is een crime, je moet gewoon weer van het begin beginnen en dan hopen dat je het goede pad weer bewandeld.

vanson

Bericht door vanson » di aug 01 2006 12:26 pm

Warner schreef:Ik ben even in Beverwijk gaan kijken. Ze zitten op een prima lokatie, bij de zwartemarkt op 2 minuten van de afslag Beverwijk op de A9.
Er moet nog veel gebeuren aan de bouwkundige inrichting van het pand. Er is hier, in tegenstelling tot Haarlem, ruime parkeergelegenheid.
Ik neem aan dat je het nieuwe 'Sevice Point' bedoelt, en niet de vestiging van Nikon Europe....?

Zijn we eindelijk van de spraakverwarring INCA/Nikon af, en dan begint Warner een nieuwe... :lol:

Warner
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Warner » di aug 01 2006 12:28 pm

Ja ik bedoel natuurlijk het nieuwe servicepoint en niet Nikon Europe, die overigens ook langs de A9 zitten, net ten noorden van Badhoevedorp.
Groet, W@rner

NCN-lid NPS-lid
Alles heeft zijn reden.

vanson

Bericht door vanson » di aug 01 2006 12:33 pm

hjanssen schreef:
wil schreef:ziet er mooi uit. :
Ziet er misschien mooi uit maar ik vond de vorige site van nikon, in het Nederlands, veel handiger, nu met al die pop-up en flashvensters, kost tijd, voegt niets toe en terug gaan is een crime, je moet gewoon weer van het begin beginnen en dan hopen dat je het goede pad weer bewandeld.
de 'Duitse' vormgeving is simpelweg overgenomen, zal ongetwijfeld dezelfde websitebob zijn, en ja...handig is het niet echt, maar dat lijkt een eerste vereiste te zijn, in veel webdesign.

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”