Bericht
door Cor Gortzak » za mar 23 2013 12:56 pm
@Peter schreef:
"De markering verdwijnt trouwens alleen als je alle berichten op je scherm hebt gehad, dus ook eventueel pagina 2 en volgend
Maar ik begrijp dat jij het met alle berichten hebt ?
Blader je terug als je de berichten leest ?
Peter Moderator"
Ik doe nu het volgende:
Als ik een bericht in de lijst zie die ik verder wil bekijken dan doe ik het navolgende:
1. Ik druk op de Ctrl-knop en gelijktijdig met rechts op de tekst van het bericht
2. Dan krijg ik een keuze menu en kies "Openen in nieuw tabblad"
3. Na het lezen van het bericht sluit ik dit bericht door op het kruisje te klikken in het Nikon kadertje links bovenin de pagina. Hierbij kom ik dan weer in de lijst met berichten op de plek waar ik was voor ik hieraan begon.
Het icoontje blijft dan gekleurd. Als ik dan op nieuwe berichten klik komt hij wel met een grijs kadertje terug maar staat de aanwijzer op het eerste bericht en moet ik weer naar het bekeken bericht toe scrollen. Erg lastig allemaal.
Ik begrijp er echter niets van ik kon eerst gewoon het bericht sluiten met de het rondje met de Pijl naar links boven in het scherm en de pagina en kwam dan gewoon weer terug in de lijst met berichten waarbij je ook op de plaats kwam te staan waar de laatst bekeken bericht staat.
Met welke computer ik dit ook doe (PC met windows Vista of Windows 7 of op een laptop, allemaal met Explorer 10,
het gaat overal hetzelfde. Geen grijs icoontje.
Ik kan niet begrijpen waarom dat plotseling niet meer werkt!!
Alle eerdere aangedragen oplossingen werken bij mij niet. Toch allen bedankt voor het meedenken.
Wat zijn Computers of programma's toch vreemde dingen.
Met groet Cor G
Cor
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd