Dan ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt... Verspilde tijd en energie.Frank R schreef:Lees dit topic met verbazing.
Zucht, je kunt ook discuzeuren om het discuzeuren.
Waardoor het voor mij, als TS, niet meer terug te vinden was, behalve met een Search...een PM was op z'n plaats geweest.Patrick schreef:De ervaring leert dat er gewoon regelmatig behoefte aan dit soort draadjes is...
Ik heb de discussie toch maar even verhuisd naar "Nikon Club Nederland", want het gaat hier natuurlijk om de indeling op het forum. En de titel van het draadje enigszins aangepast zodat het duidelijker is waar het om draait.
Al eens een D300 en een D800 naast elkaar neergezet?Thor schreef:De indeling op 'type behandeling' van het toestel... dat lijkt me juist niet, de 300 en de 800 staan ook samen in een groep.
Rest nog de vraag waarom dat belangrijk zou zijn voor iemand...Thor schreef:De indeling op 'type behandeling' van het toestel... dat lijkt me juist niet, de 300 en de 800 staan ook samen in een groep.
Zo groot vind ik dat verschil nu ook weer niet, en ik vind de camera's ook niet zo wezenlijk verschillend 'aanvoelen'.yzf1kr schreef:Al eens een D300 en een D800 naast elkaar neergezet?Thor schreef:De indeling op 'type behandeling' van het toestel... dat lijkt me juist niet, de 300 en de 800 staan ook samen in een groep.
Zet daar een D600 naast, en je weet waarom hij daar niet thuishoort.
Ongetwijfeld is de Google hangout daarvoor een betere plek.Kroontje schreef:Met die + werd toch aangegeven dat ze het ermee eens zijn zonder te quotenin dit bijzonder draadje
+1 !Kroontje schreef:Met die + werd toch aangegeven dat ze het ermee eens zijn zonder te quotenin dit bijzonder draadje
Dus als we de tekst kopieren en plakken is het wel goedPeter schreef:Ongetwijfeld is de Google hangout daarvoor een betere plek.Kroontje schreef:Met die + werd toch aangegeven dat ze het ermee eens zijn zonder te quotenin dit bijzonder draadje
Het +1 gedoe.. Mooi dat het kan, jammer dat het hier zo moet.
Laten we het maar verder nu ontopic houden