Vosonic VP2160

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Plaats reactie
RVK
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Vosonic VP2160

Bericht door RVK » zo aug 06 2006 9:34 am

Ik gebruik als opslag sinds kort een Vosonic VP2160 en ben benieuwd naar de ervaringen van andere gebruikers.
Mijn ervaring is dat het wel werkt maar dat het allemaal wat “vaag” is.

B.v. de gebruiksaanwijzing is niet overeenkomstig het apparaat dat ik heb, het lijkt wel of het een oude gebruiksaanwijzing is bij een nieuwer apparaat.(is niet het geval zegt leverancier)
Ik heb regelmatig gehad dat hij niet wilde initiëren en vast liep.
Na aansluiting op Windows is het niet mogelijk om via het Windows protocol af te koppelen.

Ik heb op het web gekeken en zie op verschillende forums verschillende reacties variërend van goed tot slecht en ben daarom benieuwd of er forum leden zijn die ook dit apparaat gebruiken.

Het werkt wel maar het geeft geen goed gevoel als je de kaart wist

RVK
Luiheid is feitelijk alvast uitrusten voor eventuele toekomstige inspanning

https://robvankralingen.fotoport.nl/

Leeuwarden
Forumlid
Forumlid

Bericht door Leeuwarden » zo aug 06 2006 11:07 am

Ik heb er sinds kort ook een 2160. Geen problemen mee gehad. Ik heb hem gekocht bij Cameranu en daar vertelde men mij dat er eigenlijk geen klachten over binnenkomen. (van de 50 verkochte, 1 met klacht). Ik werk zelf met een Apple computer en alles verloopt vlekkeloos.

Ik had in eerste instantie een imagetank met lcd schermpje willen kopen maar die zijn 2 of 3 keer zo duur met mogelijkheden die ik helemaal niet gebruik zoals mp3 en dergelijke. Om die reden adviseerde men mij de 2160. De gedachte om je CF-kaartje te wissen blijft echter een geestelijke hobbel die je moet nemen....

Karel Giesen
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Karel Giesen » zo aug 06 2006 5:01 pm

Ik heb de 2060 gehad. Hetzelfde gevoel bij het wegschrijven en leegmaken van het kaartje (je weet nooit zeker of 'ie het wel goed heeft gedaan). Echter nooit gehad dat er gegevens verloren zijn gegaan. De ingebouwde accu was wel een probleem. Een capaciteit van niks, dus ik heb het apparaat altijd alleen maar gebruikt aan het stopcontact. De accu heeft het inmiddels helemaal begeven. Ik weet niet of in de 2160 hetzelfde type (lint)accu zit.

groet,

Karel

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”