Met bankjes bedoel je dus de foto's.Tuihanti schreef:Dan krijg je net zo veel verschillende bankjes te zien als er fotografen zijn.

Bankje blijft steeds hetzelfde. Weergave verschilt van fotograaf tot fotograaf.
Met bankjes bedoel je dus de foto's.Tuihanti schreef:Dan krijg je net zo veel verschillende bankjes te zien als er fotografen zijn.
Yep. Op elke foto staat dan , een ander beeld van dat bankje.Hasselbox schreef:
Met bankjes bedoel je dus de foto's.![]()
En wat is het belangrijkste wat zichtbaar wordt bij zo'n experiment?Tuihanti schreef:Yep. Op elke foto staat dan , een ander beeld van dat bankje.Hasselbox schreef:
Met bankjes bedoel je dus de foto's.![]()
Je begrijpt wat ik bedoel.
Indrukwekkende foto's. Dat boek moet je zeker laten drukken.Remco v/d Sanden schreef:En dan is er nog een andere kant die mijn fotografie behoorlijk heeft beïnvloed in de laatste paar jaar. Mijn vader. Een man die mij ondanks zijn soms norse attitude altijd heeft gesteund, en welke ik in de laatste jaren van zijn leven heb vastgelegd in een erg persoonlijke reportage. Mijn vader is overleden aan de gevolgen van de spierziekte ALS. Dit gehele verloop heb ik vooral voor mezelf ( om het een plaats te kunnen geven ), maar ook voor de buitenwereld geprobeerd vast te leggen om zo deze ziekte een gezicht te geven.
Ik heb het plan hiervan in de toekomst een klein fotoboek van te maken, als tastbare herinnering aan deze periode.
http://dutchphotozone.com/viewtopic.php?f=109&t=66774
En daar ligt dan de kiem voor de eigen stijl van de fotograaf.Tuihanti schreef:Dat elke fotograaf een eigen kijk heeft op de wereld. De wereld op een eigen manier interpreteert. Elk mens heeft immers zijn/haar eigen realiteit.![]()
Daar heeft elke mens ook een ander gevoel bij.
Dat komt tot uiting in de weergave van die wereld.