Vraagje voor de party fotografen.
De laatste tijd heb ik aardig op wat feestjes gefotografeerd. Uiteraard kijk ik regelmatig naar het werk van andere fotografen. Veel van die party fotografen schieten hun foto's vaak 'schuin'. Is dat een standaard of zo? Ik betrap me er zelf op dat ik bij zo'n foto automatisch mijn hoofd bijdraai.
Voorbeeld : https://www.facebook.com/HeavenlyOutdoor?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Party fotografen
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Party fotografen
Er is niks standaard wat feesten betreft.
Het enige wat je moet onthouden is dat je nergens in doorslaat.
Af en toe schuin fotograferen is voor de afwisseling gewoon mooi, goed toegepast.
Ook hebben we hier foto's voorbij zien komen waarbij meervoudige belichting is toegepast, of SLOW REAR effect.
Afwisseling dus, maar niet in doorslaan, is denk ik het mooiste.
Succes.
vrgr
Tiny
Het enige wat je moet onthouden is dat je nergens in doorslaat.
Af en toe schuin fotograferen is voor de afwisseling gewoon mooi, goed toegepast.
Ook hebben we hier foto's voorbij zien komen waarbij meervoudige belichting is toegepast, of SLOW REAR effect.
Afwisseling dus, maar niet in doorslaan, is denk ik het mooiste.
Succes.
vrgr
Tiny
Re: Party fotografen
Ik fotografeer "old style"...alles recht dus...schuin kan, als de achtergrond niet scheef staat dan..bijv drumstel..Persoonlijk vind ik schuine foto's een gebrek van de fotograaf die zijn camera niet recht kan houden..Maar ja, als de klant schuine foto's wil...