Groet,
Jan (van Yuul

lijkt mij wel een optie, want het leest wat makkelijkerInstalleren van Tapatalk is geen optie.
Ga ik proberen Patrick. Zal laten weten wat het oplevert.Patrick schreef:Andere browser gebruiken?
Daarop dezelfde irritante verwijzing.Patrick schreef:Ik kan niet meetesten. Ik heb een iPad...
Al eens geprobeerd?Jan en Yuul schreef: Installeren van Tapatalk is geen optie.
Dat is de issue niet; ik wens niet met dat soort berichten lastig gevallen te worden.yzf1kr schreef:Al eens geprobeerd?Jan en Yuul schreef: Installeren van Tapatalk is geen optie.
Versie 4 beta is gratis, werkt perfect veel beter dan via een browser.
Wat bedoel je?Gobert schreef:Ik begrijp niet dat ons clubbestuur dit uberhaupt wil.
Dat doet het vast omdat we de Tapatalk feature geïnstalleerd hebben...Kroontje schreef:Er wordt ook geen melding gestuurd vanuit dit forum, maar van de software die op de smartphone draait.
op apple apparaten zal dit niet toegestaan worden door apple. tapatalk als app kan niet ingrijpen in het functioneren van Safari en de meldingen die safari geeft. Ditmoet echt iets zijn tussen safari en de website zelf. Ik krijg de melding overigens niet op mijn ipad, tapatalk wel geinstalleerd uiteraard, want dat werkt veel makkelijker dan een browserKroontje schreef:Er wordt ook geen melding gestuurd vanuit dit forum, maar van de software die op de smartphone draait.