(Wie statistiek op school gehad heeft laat zich niet bang maken...

Mariekje schreef:is het niet erg verstandig om een verzekering af te sluiten voor diefstal of schade?
Peter, leg uit !staal571 schreef:Het is niet erg verstandig om het niet te doen![]()
maar juist juist erg verstandig om het wel te doen.
![]()
Gr Peter
Beetje hetzelfde als een verkoper die zegt, ja, op die telefoon van €100 kan je beter een verzekering nemen, kost je maar €50 per jaar, voor de komende 3 jaar...staal571 schreef:Mariekje schreef:is het niet erg verstandig om een verzekering af te sluiten voor diefstal of schade?
Het is niet erg verstandig om het niet te doen![]()
![]()
![]()
Gr Peter
Marten schreef:Peter, leg uit !staal571 schreef:Het is niet erg verstandig om het niet te doen![]()
![]()
Gr Peter
Sorry naar wel gaan nu behoorlijk of topic.Marten schreef:En waarom denk je dat "het wel verstandig is dat" ?
Het principe blijft krek hetzelfde. Een enkel procentje van de waarde die het kost....Remco v/d Sanden schreef:Beetje scheef vergelijk. Een set van €7000 vergelijken met een set van €700.Reest schreef:Mijn mening is: Altijd verzekeren!
Had in het verleden ook twijfels: toch gedaan...en maar gelukkig ook![]()
Op vakantie in Gambia de D3s + 70-200mm totall loss.
Zónder verzekering weet je je geen raad.
Groet
Rinus
Verzeker wat je niet uit eigen zak kan betalen. Voor sommige mensen is €700 geen probleem om te vervangen, voor sommigen is €7000 geen probleem om uit eigen zak te vervangen. Ligt aan de waarde van je spullen vs je eigen centjes.
Dat snap ik niet nee.Reest schreef:
Het principe blijft krek hetzelfde. Een enkel procentje van de waarde die het kost....
Of je nu dure of minder dure spulletjes hebt.
Als je dat niet snapt.....
Rinus
Nog één poginkje: Dít soort verzekeringen bedoel ik niet.Remco v/d Sanden schreef:
Beetje hetzelfde als een verkoper die zegt, ja, op die telefoon van €100 kan je beter een verzekering nemen, kost je maar €50 per jaar, voor de komende 3 jaar...
.
PeterPeter schreef:heren...
nut en noodzaak van een verzekering kan altijd betwist worden. Om daar nu onderling over te twisten..
Helemaal mee eens, we mogen elkaar wel hoor, ook al hebben we verschillenden standpunten. Dat is het leuke van een discussie, je standpunten proberen te communiceren, en die van ander proberen te begrijpen ook al ben je het er niet mee eensReest schreef: Peter
Ik ben het niet je eens.
De TS heeft een legitieme, begrijpelijke vraag over wel/niet verzekeren.
Natuurlijk zijn er vóór én tegenstanders.
Er wordt niet getwist: argumenten voor en tegen worden uitgewisseld. Volgens mij is dat ook de bedoeling van een forum zoals dit.
Groet
Rinus
Maar ik snap niet welke verzekering je dan bedoelt haha, echt nietReest schreef:
Nog één poginkje: Dít soort verzekeringen bedoel ik niet.
Als jíj het risico wilt lopen: niemand houdt je tegen, maar als je voor een fractie van de nieuwwaarde iets kunt verzekeren, dan laat ik het niet.
En als jij schoenen vergelijkt met foto-apparatuur, wil ik je foto's wel eens zien![]()
Groet
Rinus