Waar is thread "Mijn opleiding"
- PanzerFaustNL
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Waar is thread "Mijn opleiding"
Waar is het thread "MIjn opleiding" gebleven? Ik krijg een melding dat ik hem niet meer mag lezen.
Nikon Nikkormat + glas, D7100, D300, D3100, F90X, F80, F65
favoriete combinatie D7100 + 35mm f/1.8
- Arthur Wolff
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Waar is thread "Mijn opleiding"
Dan hebben ze hem (even) achter de schermen gehaald.
Gr.
Arthur
Nikon D7100 met MB-D15 Grip
Nikkor AFS 17-55 f2.8 Sigma 70-200 F2.8 VII
Speedlights SB-400, 600 en 700
Ik ben ook te volgen op: Wolff-fotografie Twitter Instagram 500px
Arthur
- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
Na rijp beraad én op verzoek van de TS hebben de mods het verwijderd. Die mededeling (hier in 't kort weergegeven) heeft in paar uur in het draadje gestaan.
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Die is door een moderator weggehaald omdat Christhaa de goedbedoelde kritiek op haar zienswijze kennelijk niet altijd apprecieerde en haar eigen berichten toen grotendeels heeft schoongeveegd. Dan blijf je met een uit zijn verband gerukte draad achter.
De laatste reactie van de moderator:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Na overleg:
Kenmerk van een forum is dat er vaak een verschil van mening is. Dergelijke discussies maken een forum levendig en leidden soms tot heftige discussies. Prima.
Als we draadjes moeten verwijderen omdat men het niet met elkaar eens is dan kan het halve forum om die redenen wel verwijderd worden.
Dat doen we dus niet.
Topicstarter heeft verzocht het draadje te verwijderen. Topicstarter heeft tevens een aantal eigen berichten zelf eigenhandig aangepast. Hierdoor is de hele discussie uit zijn verband gebracht en is het draadje als zodanig vernacheld. Deze handeling wordt niet correct geacht.
Omdat het draadje uit zijn verband is gehaald zal het later op de dag door mij worden verwijderd. Dat is ook de enige redenen.
Een ieder die zijn bijdrage heeft geleverd aan dit draadje heeft dat met de beste bedoelingen gedaan. Soms zelfs met wat extra's middels PB aan de topicstarter. Dank daarvoor
Het is verder aan de topicstarter om de zaken af te handelen die wellicht op de achtergrond nog spelen.."
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De laatste reactie van de moderator:
"Na overleg:
Kenmerk van een forum is dat er vaak een verschil van mening is. Dergelijke discussies maken een forum levendig en leidden soms tot heftige discussies. Prima.
Als we draadjes moeten verwijderen omdat men het niet met elkaar eens is dan kan het halve forum om die redenen wel verwijderd worden.
Dat doen we dus niet.
Topicstarter heeft verzocht het draadje te verwijderen. Topicstarter heeft tevens een aantal eigen berichten zelf eigenhandig aangepast. Hierdoor is de hele discussie uit zijn verband gebracht en is het draadje als zodanig vernacheld. Deze handeling wordt niet correct geacht.
Omdat het draadje uit zijn verband is gehaald zal het later op de dag door mij worden verwijderd. Dat is ook de enige redenen.
Een ieder die zijn bijdrage heeft geleverd aan dit draadje heeft dat met de beste bedoelingen gedaan. Soms zelfs met wat extra's middels PB aan de topicstarter. Dank daarvoor
Het is verder aan de topicstarter om de zaken af te handelen die wellicht op de achtergrond nog spelen.."
Vriendelijke groet, Léon Obers
Klopt. We hebben in overleg met elkaar en de Topic starter het draadje eerst gesloten en later weggehaald.
Er waren teveel berichten weggehaald, zodat er geen verhaal meer in het draadje zat.
Groet Kroontje
Er waren teveel berichten weggehaald, zodat er geen verhaal meer in het draadje zat.
Groet Kroontje
- Arthur Wolff
- Forumlid
- Contacteer:
Beetje jammer.
Op ons forum is het zo ingesteld dat na 24 uur een bericht niet meer te verwijderen is.
Op ons forum is het zo ingesteld dat na 24 uur een bericht niet meer te verwijderen is.
Gr.
Arthur
Arthur
- PanzerFaustNL
- Forumlid
- Contacteer:
Ok, bedankt voor de uitleg, het voelt heel vreemd om te lezen dat je het niet meer mag lezen. Terwijl je serieus mee wil denken.
- Peter
- Clublid
- Contacteer:
Het draadje is verwijderd. De reden is toegelicht
De melding 'niet mogen lezen' komt omdat het draadje nog in het cache geheugen stond van je browser.
De melding 'niet mogen lezen' komt omdat het draadje nog in het cache geheugen stond van je browser.
- Peter
- Clublid
- Contacteer:
Quarter schreef:Beetje jammer.
Wij geloven in de correctheid van de schrijvers op dit forum.
Als het dan eens een keer mis gaat dan nemen we dat maar voor lief.
- DannySan
- Clublid
Ik vind het een belachelijke gang van zaken, eerst zeggen dat het draadje niet verwijderd wordt op verzoek van de TS en daarna het toch maar wel verwijderen omdat de TS dan maar haar berichtjes aanpast??? Misschien moet de TS maar verwijderd worden, lijkt me nuttiger... Maar laat me raden, dat kan net zo min als een topic - in eerste instantie - verwijderen? Zucht...
Nikon Z5 met een FTZ-adapter voor het glaswerk.
Beste mensen.
TS heeft een beslissing gemaakt om haar berichten aan te passen of wel verwijderen.
En we hebben daarna in overleg dat draadje maar weggehaald, zoals al eerder gemeld staat.
Dus laten we nu niet alles gaan roepen naar de TS en over de TS in kwestie
Kroontje
TS heeft een beslissing gemaakt om haar berichten aan te passen of wel verwijderen.
En we hebben daarna in overleg dat draadje maar weggehaald, zoals al eerder gemeld staat.
Dus laten we nu niet alles gaan roepen naar de TS en over de TS in kwestie

Kroontje
- PanzerFaustNL
- Forumlid
- Contacteer:
Nee, ik denk dat het alleen handiger is om niet de thread te verwijderen, maar de thread volledig af te breken op het eerste bericht na, en de tekst aan te passen dat de oorspronkelijke discussie verwijderd is vanwege een verzoek of wat dan ook.
- Peter
- Clublid
- Contacteer:
Re: Waar is thread
Eerlijk gezegd heb ik het er wel mee gehad.DannySan schreef:Ik vind het een belachelijke gang van zaken, eerst zeggen dat het draadje niet verwijderd wordt op verzoek van de TS en daarna het toch maar wel verwijderen omdat de TS dan maar haar berichtjes aanpast??? Misschien moet de TS maar verwijderd worden, lijkt me nuttiger... Maar laat me raden, dat kan net zo min als een topic - in eerste instantie - verwijderen? Zucht...
De reden om het draadje te verwijderen was : niet meer leesbaar, niet samenhangend en uit zijn verband getrokken.
that's all
hoever moeten zaken uitgekauwd worden ?
En als klap op de vuurpijl de suggestie om TS maar te verwijderen.
Niemand hoeft hier publiekelijk aan de schandpaal !

topic gesloten