Ervaring met Fotoshop Aalten

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
erikcreugers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Ervaring met Fotoshop Aalten

Bericht door erikcreugers » wo aug 28 2013 3:18 pm

Heeft iemand ervaring met Fotoshop Aalten? In sommige topics zie ik de naam van deze fotozaak regelmatig voorbij komen. Wat wil nu het geval: Afgelopen week heb ik bij Fotoshop Aalten een omkeerring voor mijn camera besteld. Het ding kost geen godsvermogen, maar daar gaat het mij dan ook niet om. Volgens de orderstatus is de ring verzonden. Echter, tot op heden heb ik én geen pakketchauffeur gezien én geen postbesteller. Voorts heb ik ook al talloze kerek geprobeerd telefonisch contact op te nemen met deze zaak, zowel op de vaste lijn als via een mobielnummer dat ik ergens op Google heb gevonden. Beiden hebben echter geen resultaat, want er pakt niemand op, terwijl de telefoon wel overgaat.

Ik wil absoluut niet zeurderig overkomen, maar ik word al wispelturig als ik nergens gehoor krijg. Ik kan wel gaan mailen, maar aangezien PostNL en ik op voet van totale oorlog leven wat betreft de postbezorging, en voordat ik weer de zoveelste klacht daar ga indienen over de bezorging, had ik graag geweten op welke wijze mijn bestelling is verzonden. Het gaat nu om een simpel stukje ijzer van € 11,95, maar voor het zelfde geld was het iets duurders geweest. Dus het gaat hier puur om een principekwestie.

Hebben ze in Aalten soms vakantiesluiting dat niemand de telefoon oppakt?
Nikon D610 | Tamron SP AF 28-75 f/2.8 XR DI | Nikkor AF 85mm f/1.8D | Nikkor AF-S 50 mm f/1.8G | Nikkor 70-300mm f/4-5.6G| SB700
Website: http://www.erikcreugers.nl

staal571
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Ervaring met Fotoshop Aalten

Bericht door staal571 » wo aug 28 2013 3:26 pm

Als ik je bericht zo lees zou het misschien ook een andere oorzaak kunnen hebben gezien de staat van oorlog met postnl, ik moet eerlijk zeggen ik heb nooit problemen met hun, soms duurt het een dag langer maar ook zakelijk heb ik dagelijks veel te versturen en dat gaat in 99.9 % van de gevallen zonder problemen.

En ook ik heb geregeld bij Fotoshop Aalten spullen besteld en ben vol lof over de Service van Roland snel en vaak zonder vrachtkosten , hou er rekening mee het is een webshop en geen winkel of zo, dus ik kan me voorstellen dat hij overdag er werkzaam heden naast heeft.

Peter
Ik ben nog steeds blij met mijn Nikon D600 ondanks dat het geen „”Pro camera is””, maar ben ook gek op Nikon F5

erikcreugers
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door erikcreugers » wo aug 28 2013 3:38 pm

Ja, ik denk ook dat het aan PostNL ligt. Erger nog.... Het is mjin voormalige werkgever die mij na 20 jaar trouwe dienst aan de kant heeft gezet ten gunste van die onbetrouwbare parttimers. Maar dat even terzijde. Het is mijn eerste bestelling bij deze zaak, en zoals ik al aangaf gaat het niet om een bedrag van ettelijke honderden tot duizenden euro's maar om een eenvoudige ring voor mijn camera. Echter, voordat ik weer ga bellen met de meisjes in Leeuwarden van de klantenservice van PostNL moet ik eerst weten hoe h.e.a. verzonden is. Gewoon per briefpost of als pakketje,

Ik ga Roland zeker niet afschieten, want op een vraag die ik gesteld heb via de website kreeg ik netjes antwoord. Maar ik vind het nogal storend als een winkel telefoon heeft, maar er nooit opgenomen wordt. Er zijn in dat geval genoeg mensen die dan meteen op hun achterste poten gaan staan, en gaan roepen dat dit soort winkels die niet telefonisch bereikbaar zijn de boel oplichten etc.

Bovendien is het voor de verzender ook belangrijk om te weten dat een zending niet is aangekomen binnen de door PostNL gestelde servicekaders. Als klant betaal je immers voor een correcte wijze van bezorgen. En ik als klant verwacht dat de post gewoon levert op tijd. (en hier kan ik als ex-beamte (begonnen toen het nog Staatsbedriijf der PTT was) hele boeken over schrijven....
Nikon D610 | Tamron SP AF 28-75 f/2.8 XR DI | Nikkor AF 85mm f/1.8D | Nikkor AF-S 50 mm f/1.8G | Nikkor 70-300mm f/4-5.6G| SB700

Wolf
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: **

Bericht door Wolf » wo aug 28 2013 3:41 pm

Ik heb weleens iets besteld bij hun. Snelle levering.
In het bestelproces ook wat vragen gemaild en had binnen een dag antwoord.
D7000 + een paar kilo glas
http://www.wolfgram.nl

Pluruk

Bericht door Pluruk » wo aug 28 2013 4:12 pm

Ook wel eens wat besteld, maar bleek niet goed te passen (GGS sreenprotector). Na een verzonden mail, kon het pakje retour FSA, en binnen no time had ik m'n geld weer op de rekening. Dus ik mag wel spreken van een positieve ervaring in mijn geval.

Bert

Gobert
Clublid
Clublid

Bericht door Gobert » wo aug 28 2013 4:16 pm

Meerdere malen daar besteld. Zeer betrouwbaar.
Ik zou zeggen, betrek ze in het probleem.

Is trouwens klein webwinkeltje. Denk dat ie het ernaast doet. Gewoon mailen.
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale

CaptainHook

Bericht door CaptainHook » wo aug 28 2013 4:18 pm

Ik heb ook al diverse malen wat besteld bij Aalten en dat is allemaal prima en correct verlopen.
Als natuurlijk iets als briefpost wordt verstuurd (bubbeltjesenvelop) is er uiteraard geen track&trace beschikbaar.

Puur wettelijke gezien is het de verantwoording van de verzender dat de bestelde goederen bij jou afgeleverd worden, ongeacht de bestelwijze. Maar ik zou ff een paar dagen geduld hebben, post wil nog wel eens 'zomaar' een paar dagen vertraging hebben.
Mede dankzij alle parttimers en uitgebuitte inhuurkrachten die voor een habbekrats het werk moeten doen, waar vroegah een normale, betrouwbare postbode voor rondliep... :twisted: maar da's een heel andere discussie. Daarvoor moet je het angelsaksische principe van geldgraaiers aan de kaak stellen. :P

emdeklerk
Forumlid
Forumlid

Bericht door emdeklerk » wo aug 28 2013 4:18 pm

Nette, betrouwbare toko.

erikcreugers
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door erikcreugers » wo aug 28 2013 4:22 pm

Even voor alle duidelijkheid! Ik roep expliciet niet dat ze niet te vertrouwen zijn omdat ze telefonisch NIET bereikbaar zijn (niet oppakken). Ik vind het alleen vreemd dat je als winkelier niet telefonisch bereikbaar bent, en dit wel communiceert op de website. En ja, ik kan ze ook mailen, maar ik heb dringend antwoord nodig omdat ik inmiddels een advocaat in de arm heb genomen om PostNL op de knieen te krijgen, en dat ze gewoon weer gemotiveerde mensen aan de bezorging gaan zetten. Inmiddels heb ik met dank aan PostNL een leuke naheffing van het CJIB cadeau gekregen omdat ik de eerste acceptgirokaart en de daarop volgende herinneringen nooit heb ontvangen omdat zo'n e*kel die de post hoorde te bezorgen hier geen zin in had, en er doodleuk een lucifer aan heeft gehouden. PostNL geeft dit soort wantoestanden wel toe, maar doet er vervolgens h-e-l-e-m-a-a-l niks mee.

erikcreugers
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door erikcreugers » wo aug 28 2013 4:26 pm

CaptainHook schreef: Mede dankzij alle parttimers en uitgebuitte inhuurkrachten die voor een habbekrats het werk moeten doen, waar vroegah een normale, betrouwbare postbode voor rondliep... :twisted: maar da's een heel andere discussie. Daarvoor moet je het angelsaksische principe van geldgraaiers aan de kaak stellen. :P
Mag ik jou de hand geven? Ik ben namelijk één van die duizenden vaste krachten die het veld heeft moeten ruimen voor die ongemotiveerde, en uitgebuite parttimers en inhuurkrachten die mijn werk gewoon hebben afgepakt. En als bedankje kreeg ik van ze een forse verhoging van een snelheidsovertreding die ik privé heb gemaakt. Gewoon omdat die uitgebuite parttimer de post nooit bezorgd heeft, maar zijn handjes mee verwarmd heeft nadat ie de post gewoon in de fik heeft gezet. (lees: accepgiro met transactievoorstel, en bijhorende verhogingen nooit ontvangen).

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » wo aug 28 2013 4:31 pm

Ik denk dat de fout eerder bij Post NL ligt dan bij Fotoshop Aalten. Er raakt wel vaker wat kwijt bij Post NL. Onlangs bestelde mijn dochter een fotoboek bij Albelli. Boek was opgehaald door Post NL, maar is tot op heden niet aangekomen.
Ik heb goede ervaringen met Fotoshop Aalten. Altijd netjes bezorgd en alles correct afgehandeld.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

ROLANDPHOTO
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door ROLANDPHOTO » wo aug 28 2013 6:19 pm

Ik, vind het een perfecte zaak,geeft advies al je het vraagt,ze verkopen ook chinese rommel,bv afstandbedieningen.
Laatst ging zo,n chinees prulletje stuk,1 mail was voldoende om gratis een verbeterde vervanger te krijgen,de oude hoeft niet retour.
Inderdaad alles is gratis verzenden.

roland
CLUBLID>

Voormalig clublid

Bericht door Voormalig clublid » wo aug 28 2013 7:24 pm

Ik heb ook eens wat besteld bij die zaak.

Geen problemen met brievenbuspost.

Maar pakketdienst van PostNL moet mij nog steeds bellen.
De reden was, pakket bezorgen die door ontvanger op naam getekend moest worden.
Ja hallo, werd dus mooi bij de buren afgeleverd.
M.a.w. die inhuur krachten kunnen dus of NIET goed lezen, of ze zijn te lui om 's avonds nog eens een keer terug te komen.

plincky
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door plincky » wo aug 28 2013 10:10 pm

Mijn reactie is een beetje overbodig denk ik.

Maar nooit problemen mee gehad. Veel spullen bij hem besteld (al jaar of 3 denk ik)en altijd snel en goed geleverd. Gelukkig zit ik in een zone waar de post wel goed en zonder problemen word geleverd. (ook pakketjes)
2 keer klein probleempje gehad bij een bestelling. na een mailtje (wat zeker snel werkt, meestal binnen een paar uur reactie, dan wel niet binnen het uur) 1 keer mocht ik het terugsturen en werd (omdat er geen vervanger was) het geld meteen terug gestort. en een keer hoefde ik niks retour te sturen en kreeg meteen de volgende dag weer een nieuwe in de bus.
voor kleine dingen zeker een aanrader ivm gratis verzenden. als je een keer wat nodig hebt voor een paar euro hoef je iig geen €6,75 verzendkosten te betalen.

Sharkey
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Sharkey » wo aug 28 2013 10:34 pm

Yup als ik het kleine grut niet uit China/Ebay haal doe ik meestal mijn inkopen bij Roland.
Laatste aankoop was een Sirui snelkoppelingsplaat voor de D800E. Die was eigenlijk net op de markt, en dus moeilijk verkrijgbaar. Roland had anderen plaatjes van Sirui op zijn website staan, dus even bij hem geïnformeerd hierover. Maar ook hij had ze (nog) niet.
Weken later kreeg ik een mailtje van hem dat hij er 1 binnen had....dus al die tijd heeft hij mijn vraag op de stapel "to do" gehouden! Dat noem ik klant vriendelijkheid!
Ik vind hem een fraai voorbeeld van een "persoonlijke" webwinkel!!

Dus die zending zal, zoals gezegd, wel ergens anders fout zijn gegaan. Dus inderdaad Roland gewoon even mailen. Zoals Rob ook aanhaalt heb ik altijd heel snel antwoord van hem gekregen.

Succes met het alsnog krijgen van je aankoop!
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”