Adobe accounts mogelijk gehackt...

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Peter
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Adobe accounts mogelijk gehackt...

Bericht door Peter » di nov 26 2013 9:08 pm

Ik constateer slechts dat ik niet geïnformeerd ben, niet per mail en niet per brief. Dat is jammer.
Eveneens zijn er kritische artikelen geschreven over wijze van versleuteling door Adobe. Terecht in mijn ogen.

Als dat dan 'zwart maken' moet heten dan zij het maar zo

CaptainHook

Bericht door CaptainHook » di nov 26 2013 9:15 pm

Peter schreef:Ik constateer slechts dat ik niet geïnformeerd ben, niet per mail en niet per brief.
Misschien val jij wel in één van deze categorieën:

Spam

Het bedrijf moet de e-mailadressen van de getroffen bedrijven valideren. Daarnaast kan het niet teveel waarschuwingen per keer versturen, om te voorkomen dat e-mailproviders het waarschuwingsbericht als spam bestempelen, zo laat het tegenover persbureau Reuters weten. Iets wat bij sommige gebruikers al is voorgekomen.

Inmiddels zouden zo'n 2,9 miljoen Adobe-klanten van wie de debit- of creditcardgegevens zijn gestolen per e-mail of post zijn ingelicht. Adobe is nog bezig om de klanten te waarschuwen van wie het Adobe ID-account werd gecompromitteerd. Om hoeveel accounts het precies gaat wilde de woordvoerster niet zeggen.

Peter
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Peter » di nov 26 2013 9:19 pm

Dat zou natuurlijk zo maar kunnen.

wblink
Forumlid
Forumlid

Bericht door wblink » wo nov 27 2013 4:38 pm

Ik waarder Adobe doordat ze mij in eerste instantie via email en later via snailmal hebben laten weten dat ze iets fout hebben gedaan.
Willem.

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”