Hulp gezocht!

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Plaats reactie
erikcreugers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Hulp gezocht!

Bericht door erikcreugers » di dec 03 2013 10:18 pm

Beste clubleden,

De broer van mijn vriendin is terminaal ziek. Hij heeft in mei te horen gekregen dat hij Alvleesklierkanker heeft en dat in een zeer ver gevorderd stadium. Hij is getrouwd met een Australische, en heeft een kind van één jaar. Nu met de kerstdagen wil hij dolgraag naar Sydney vliegen om (het is niet te hopen) afscheid te kunnen nemen van zijn schoonouders. Hij heeft de tickets al gekocht in het begin van dit jaar, toen hij de diagnose nog niet had. Hij was wel vaak ziek, maar dat het zo erg zou zijn....
Inmiddels heeft hij negen loodzware chemokuren achter de rug, en gaat het redelijk. Maar omdat hij tickets heeft voor een Economy Class vlucht, is deze helaas te inspannend voor hem. Dus hebben we KLM verzocht voor een upgrade naar Business Class. Zodat de lange vlucht voor hem toch nog enigszins draaglijk wordt. Alleen.... in eerste instantie weigerde de KLM een upgrade gewoonweg omdat het niet kon, en later was het verhaal dat ze niet aan dit soort verzoeken konden beginnen, want dan kwam iedereen... Kortom men probeerde het af te wimpelen. Gaat niet, gebeurd niet.

Echter.... Na lang aandringen is de KLM toch bereid om een upgrade te verlenen. Echter deze kan alleen met KLM Miles betaald worden, en hiervoor hebben we 288.000 miles voor nodig! Mijn lief heeft op Facebook de volgende oproep geplaatst:

HULP NODIG!!

Lieve fijne mensen, ik kreeg vandaag goed nieuws van KLM, maar heb nu wel heel dringend - en hopelijk voor de laatste keer - jullie hulp nodig!

KLM heeft aangegeven het heel bijzonder te vinden dat er zoveel mensen betrokken zijn bij deze zaak en dat velen hebben aangegeven te willen helpen om voor Roy een upgrade te regelen. En KLM heeft vervolgens de moeite genomen om dit mogelijk te maken, want normaal kan dit niet.

Wat gaan we doen? Een aantal van jullie heeft zijn of haar KLM Miles aangeboden voor deze upgrade. En dat is precies wat we nodig hebben! En omdat mijn broer dinsdag 10 december al vliegt, hebben we een beetje haast...

Tot aanstaande vrijdag 21.00 uur kunnen jullie het Flying Blue Service Centre bellen om KLM Award Miles te doneren. Alle donaties - groot en klein - zijn welkom! Je kunt daarvoor bellen met 0900-0400 252. Als je belt, hoef je alleen maar aan te geven dat het gaat om een donatie van Award Miles aan de familie Eussen. De medewerkers zijn op de hoogte van deze unieke actie en zijn bereikbaar van 08.00 tot 21.00 uur. Belangrijk: helaas kun je niet 'gewone' airmiles doneren, het kan alleen met miles die op KLM vluchten zijn verdiend.

Voor de retourvlucht hebben we 288.000 miles nodig. Ik zal jullie op de hoogte houden van de stand.

Ik begrijp heel goed dat niet iedereen vaak vliegt en dat ook niet iedereen vliegt met KLM. Als je zelf geen miles hebt, of kunt doneren, wil je dan met ons meedenken wie je nog kent die dit zou willen doen? Samen kunnen we dit waarmaken!

Ik vind het ook nog leuk om te vermelden, dat de eventuele overgebleven miles worden gedoneerd aan KLM Air Cares en dus heel goed terecht zullen komen.
En ook minstens zo belangrijk: als deze actie een succes wordt, overweegt KLM om voor de toekomst iets structureels op te zetten om dit soort verzoeken mogelijk te maken. Zoals ze zelf aangaven: ze zijn geïnspireerd door deze actie. Hoe gaaf zou het zijn als al onze moeite leidt tot iets moois voor de lange termijn?!

Heel heel heel erg bedankt, ook namens mijn broer en schoonzus. Jullie weten maar half wat jullie hulp voor ons betekent in deze zware tijden. Jullie betrokkenheid is hartverwarmend!

- einde bericht -

Beste Nikon Club Leden. We proberen nu iedere bron aan te boren, en op alle fronten proberen we dus die KLM Miles bijelkaar te krijgen. Hebben jullie nog KLM Miles of kennen jullie mensen die KLM Miles hebben? En zijn jullie bereid om de helpende hand te bieden dan zijn wij jullie ontzettend dankbaar. Vooral de broer van Gonny is dan iedereen ontzettend dankbaar. Ik begrijp, het is ongewoon om zo'n vraag als deze hier te stellen. Maar ieder klein beetje hulp betekent dat hij comfortabel en uitgerust in Australië aankomt. En laten we hopen dat dit niet de laatste reis is die hij maakt, maar dat hij de aller, aller aller laatste reis nog eventjes mag uitstellen!

Bedankt
Nikon D610 | Tamron SP AF 28-75 f/2.8 XR DI | Nikkor AF 85mm f/1.8D | Nikkor AF-S 50 mm f/1.8G | Nikkor 70-300mm f/4-5.6G| SB700
Website: http://www.erikcreugers.nl

Ronald Jan
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Hulp gezocht!

Bericht door Ronald Jan » wo dec 04 2013 5:46 am

Wat een pracht idee en wat een inzet , heel veel sterkte.
Sony a1 Sony 200-600.

a vgastel
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door a vgastel » wo dec 04 2013 7:08 am

Goed actie wens je veel succes en sterkte toe hoop dat het lukt.
mvgr bert

Nikon D-90 Nikon 7200 met grip 8-105 vr Nikon sb900 TRIOPODc-258t
Nikkor
35 f2D 50f1.8D 851.8D
Tokina 12-24 f/4 AT-X DX (Versie I)
Tokina at-xpro 28-70 1:2.6--2.8 / 17mm 1:3.5 /70-210 1:4-5.6 /35-70ai1:3.5-4.8

Jolanda
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Jolanda » wo dec 04 2013 9:13 am

Zag de actie op Facebook al voorbijkomen. Heb helaas geen KLM miles. Succes met de actie.
click voor mijn foto's op flickr.

DannySan
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door DannySan » wo dec 04 2013 9:19 am

Ik wil je ook heel veel succes wensen, ook ik heb - helaas - geen KLM Miles.
Nikon Z5 met een FTZ-adapter voor het glaswerk.

Sharkey
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Sharkey » wo dec 04 2013 11:34 am

Helaas ook hier word er niet gevlogen...
Wel wil ik jullie succes en sterkte wensen met deze mooie actie in deze moeilijke situatie!
Ik hoop dat jullie het voor elkaar krijgen!
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf

nielsmans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door nielsmans » do dec 05 2013 3:01 pm

Ik ga vanavond even kijken, volgens mij heb ik nog 1500 punten

yzf1kr
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door yzf1kr » do dec 05 2013 3:43 pm

Ik heb mijn oude flyinblue account nog even gecontroleerd, maar helaas alles vervallen.
Op van Airberlin heb ik wel nog ca 10.000 miles, maar daar heb je niets aan.

Ik zou buiten dit forum eens proberen via linked in contacten te zoeken. Of grote bedrijven aanschrijven, bij DSM en Sabic zitten veel regelmatige vliegers, die mensen verzamelen de miles voornamelijk voor de silver en gold voordelen, maar miles gebruiken ze toch zelden.

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”