Beste mensen,
Ik weet niet of ik de enige ben maar sinds kort krijg ik repeterende PB en forum berichtmeldingen in mijn e-mail box. Bij het openen blijken dit oude PB berichten te zijn en de forummeldingen blijken geen nieuwe berichten te zijn. Dit is tot op heden een aantal dagen een keer of drie op een dag gebeurd.
Is er bij mij iets mis of is dit een gevolg van die misselijkmakende berichten waarop door het bestuur actie is ondernomen???
Punt is dat het euvel zich alleen voor doet op het Nikon forum.
Repeterende PB's en forumberichten
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Repeterende PB's en forumberichten
Laatst gewijzigd door Piepenholleke op za dec 07 2013 5:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,
Huub.
Huub.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Repeterende PB's en forumberichten
Het bestuur doet niets aan dat soort zaken hoor. De eerste verdedigingslinie bestaat uit Roelof en ondergetekende, die nieuwe aanmeldingen checken. Het hele team van moderators zorgt er vervolgens voor dat de draadjes schoon blijven.
Nu blijkt het nog steeds mogelijk de eerste linie te nemen zonder onze tussenkomst. Heel vervelend, maar het gebeurt steeds minder.
Wat jij hier beschrijft herken is niet in dit verband. Maar er wordt wel eens wat verwijderd of verschoven, dus het kan wel een keer voorkomen natuurlijk. Veelal merk je dat alleen als je heel snel reageert op zo'n melding. Wacht je wat langer, dan staat er wellicht toch alweer wat nieuws.
Nu blijkt het nog steeds mogelijk de eerste linie te nemen zonder onze tussenkomst. Heel vervelend, maar het gebeurt steeds minder.
Wat jij hier beschrijft herken is niet in dit verband. Maar er wordt wel eens wat verwijderd of verschoven, dus het kan wel een keer voorkomen natuurlijk. Veelal merk je dat alleen als je heel snel reageert op zo'n melding. Wacht je wat langer, dan staat er wellicht toch alweer wat nieuws.