Overigens zowel Yuul als ik hebben, zoals altijd, met plezier gekeken naar de 3D foto's van Wim. Lekker mee doorgaan op het forum!!
Groet,
Jan (van Yuul

muggie schreef:Dit draadje gaat niet over de kwaliteit van het magazine (daar moet inderdaad alle ruimte voor zijn) maar over de vraag of Kroontje als moderator wel of niet zijn kritiek mag uiten. Een kul discussie wat mij betreft. Daar mag wat mij betreft een slotje op.
Daar heb je gelijk in daar gaat een moderator toch niet over, waar is dan het eind.CaptainHook schreef:Het lijkt me wel zo netjes als de TS (= 3D Wim) dit topic met z'n laatste woord besluit en dan vraagt om e.e.a. te sluiten.
Toch?
Knap dat je dat nu al kunt concluderen, het topic is nog geen dag oud.Ed Schouten schreef:De meeste onder ons die wilden reageren in dit topic hebben dat kunnen doen. ..............
Helemaal mee eens. Tenzij de discussie onwelvoeglijk wordt, kan alleen de TS om een slotje verzoeken en niet een moderator uit medelijden voor een andere moderator.reneo57 schreef:Daar heb je gelijk in daar gaat een moderator toch niet over, waar is dan het eind.CaptainHook schreef:Het lijkt me wel zo netjes als de TS (= 3D Wim) dit topic met z'n laatste woord besluit en dan vraagt om e.e.a. te sluiten.
Toch?