Groet,
Jan (van Yuul

Dat topic is niet gesloten.Jan en Yuul schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat ik via de mail een melding krijg van het plaatsen van een nieuw bericht in een gesloten topic? Het betrof de topic "Geen foto's meer" van Kroontje.
Groet,
Jan (van Yuul)
Het wordt steeds gekker. Ik was er 100% van overtuigd, dat dat draadje gesloten was, nota bene door kroontje zelf. Heb ik iets gemist?JanJacob schreef:Dat topic is niet gesloten.Jan en Yuul schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat ik via de mail een melding krijg van het plaatsen van een nieuw bericht in een gesloten topic? Het betrof de topic "Geen foto's meer" van Kroontje.
Groet,
Jan (van Yuul)
Waarom zou je in een "onzichtbaar" draadje iets toe willen voegen?Patrick schreef:We gooien draadjes eigenlijk nooit weg, tenzij het spam is. We verhuizen ze naar een deel dat niet iedereen kan zien. Dan kan het eventueel nog (deels) teruggeplaatst worden of kunnen we een ander achter de schermen bespreken. Ik weet niet of de forumsoftware altijd slim genoeg is met het rondsturen van berichtjes als een van ons wat toevoegt in zo'n voor jullie onzichtbaar draadje. Wellicht speelt er soms zoiets mee?
bij deze dan maarJan en Yuul schreef:Er gebeuren vreemde dingen......
Hier mag van mij als TS een groot slot op. Hopelijk blijft dat er op zitten.
groet,
Jan (van Yuul)