En nu we het er toch over hebben, ik maak bezwaar tegen je terminologie.
Toen onze kinderen klein waren, gingen wij in het zwembad altijd naar de heren groepskleedkamer om ons om te kleden. Maar één keer iemand ontmoet die daar moeite mee had, wij niet, en daarop naar verzoek gereageerd. Je kunt toch wegklikken of wegkijken? En hoe veel gevallen zijn er nu in werkelijkheid? Ik moet m'n eerste mooie erotische foto nog maken die geschikt is om op het forum te plaatsen.rbfoto.nl schreef:Jaap, ik zeg toch duidelijk dat ik me er aan stoor om ongevraagd ineens een stel jopen te zien...
Puur voor de zoekmachines zo geformuleerd, ik vind het niet nodig om er een gangbare term aan te koppelen die dan met mijn naam in verband gebracht kan worden.JaapV schreef:Mijn welgemeende excuses Ronald, maar dan ben je tot nu toe de enige die rechtmatig staat te roepen in de woestijn
Ligt er maar aan welke zoekmachine je gebruikt:rbfoto.nl schreef:Puur voor de zoekmachines zo geformuleerd, ik vind het niet nodig om er een gangbare term aan te koppelen die dan met mijn naam in verband gebracht kan worden.
Denk dat het daarvoor al te laat is op google levert een bepaalde search best wel wat resultaten oprbfoto.nl schreef:Puur voor de zoekmachines zo geformuleerd, ik vind het niet nodig om er een gangbare term aan te koppelen die dan met mijn naam in verband gebracht kan worden.JaapV schreef:Mijn welgemeende excuses Ronald, maar dan ben je tot nu toe de enige die rechtmatig staat te roepen in de woestijn
Als dat aanstoot geeft, daarvoor ook mijn excuses!
Gebruiken we de 4-voetjes voor...... is dat een optie kees ?Cees schreef:![]()
![]()
Ik mis het rondje voor 18 jaar......
Daar zal toch een kijkwijzer aan zitten hooramstel schreef:Wat een drukte,in de eerste de beste nederlandse film zie meer naakt, zonder dat dit is aangekondigt.