Voor mij kan de D300 de kliko in....
Voor mij kan de D300 de kliko in....
Voor mij kan de D300 de kliko in, wie zit er nu nog te wachten op een gepimpte D200 met de halfkleinbeeld sensor, naast de D3 zou alleen een D400 met full-frame passen, Canon kan dat met de EOS 5D toch ook. Dus Nikon, medio december 2007, een nieuwe body …..
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Voor mij kan de D300 de kliko in....
Zeg even waneer je langs komt, zet ik mijn kliko buiten met een kussentje er inGert Wagelaar schreef:Voor mij kan de D300 de kliko in,

Ik had juist veel liever gezien dat die D3 zonder FF was uitgebracht. Nu vind ik het het vele geld al helemaal niet waard. Ben blij dat de D300 geen FF is en hopelijk blijven er nieuwe camera's ontwikkeld worden zonder FF, het scheelt 'n kapitaal en veel gewicht aan lensmateriaal met de normale digitale sensor.
- Brenzef
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Voor mij kan de D300 de kliko in....
Wat een intelligente opmerking.Gert Wagelaar schreef:Voor mij kan de D300 de kliko in, wie zit er nu nog te wachten op een gepimpte D200 met de halfkleinbeeld sensor.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
nou moe
Gert je brengt me helemaal in verwarring, wat moet ik nou
Eerst een D300 kopen en dan de kliko in
of geen D300 kopen, maar gelijk doorgaan voor de D3
Zal mijn vrouw leuk vinden, ik wil er altijd 2 tegelijk kopen, moeten we nog langer op water en brood leven
Groetjes George

Eerst een D300 kopen en dan de kliko in

Zal mijn vrouw leuk vinden, ik wil er altijd 2 tegelijk kopen, moeten we nog langer op water en brood leven

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken