emdeklerk schreef:Ik weet niet wat dat voor een programma'tje is, maar zeker die laatste vind ik afgrijselijk.
Volstrekt foute spatiëring / gelijkstelling van die smalle kapitalen.
Letters behoren zo gesteld c.q. gelijkgesteld te worden dat ze optisch dezelfde onderlinge ruimte hebben.
Dat houdt in dat bijvoorbeeld een M en een N die naast elkaar staan meer ruimte moeten hebben dan een Y en een T. Vooral een kapitale A, J, L, P, T, V, W en Y zijn struikelblokken, omdat deze letters "wit" dragen. Die letters moeten dus minder ruimte hebben. Hier is het kennelijk precies andersom: de letters die al wit dragen zijn zelfs van nog meer wit voorzien...
Kijk maar: het lijkt alsof er staat
P HO T O V ID Y
Ik snap niet dat men dat niet ziet, ik snap ook een dergelijk programma niet.
Ik heb geen enkel respect voor dit soort digitale uitwassen. Sorry.
Het is leuk programmetje wat je vanuit de appstore van je mbp kan kopen. En het hoeft niet de kwaliteit te hebben van photoshop. Ik ben hier mee aan het experimenteren. U zal er misschien meer verstand van hebben maar ik begin er net mee. Ieder oog ziet iets anders. Zoals je kunt zien zijn er vele die voor #1 gaan en aantal voor #3. Wat u er van respecteer ik, maar niet iedereen is een kenner op dit gebied. Op
http://www.pixelmator.com kunt u zien wat het voor prgamma is.
Nikon D7100 | Nikon D7000 | Nikon 50 mm af-s 1.8 | nikon 10.5 mm | Nikon 17-55 | Sigma 70-200 os | Nikon SB-700 | SB-900