Ken Rockwell is Dangerous to Photography
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Ken Rockwell is Dangerous to Photography
Misschien wel Peter, maar ik ben toch wel tevreden over de 610 hoor 

-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ken, of wie weet hoe die gasten heten,laat je vooral niet ontmondigen,van al deze zogenaamde nikon goero's ,hiervan heb ik als hobby fotograaf nog geen een ,maar dan ook geen een aansprekende foto gezien. maar kijk eens op deze link.
DxOmark.com,niet de gemakkelijkste side, maar met een beetje geduld zoals ik kom je er wel uit.,deze laat je echt onafhankelijk zien wat echt de (beste) objektieven zijn voor jou camera ,maar gebruik vooral je gezonde verstand ,ook ik heb veel te veel euro's aan leergeld betaald ,dank zij Ken en consorten.
Ps ik vind het geen enkel probleem als (leek) tegen de gevestigde orde te schoppen, reacties,als het gefundeerd is laat maar komen .
DxOmark.com,niet de gemakkelijkste side, maar met een beetje geduld zoals ik kom je er wel uit.,deze laat je echt onafhankelijk zien wat echt de (beste) objektieven zijn voor jou camera ,maar gebruik vooral je gezonde verstand ,ook ik heb veel te veel euro's aan leergeld betaald ,dank zij Ken en consorten.
Ps ik vind het geen enkel probleem als (leek) tegen de gevestigde orde te schoppen, reacties,als het gefundeerd is laat maar komen .
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
En dat betekent tegelijk dat Ken eraan verdient. Zijn "American Dream" verdienmodel werkt dus gewoon prima.jac49 schreef:(...) ook ik heb veel te veel euro's aan leergeld betaald ,dank zij Ken en consorten.
(...)
Laten we nou niet de vergissing maken dat hij een soort stichting zonder winstoogmerk is, met een roeping en morele verantwoordelijkheid jegens degenen die zijn site bezoeken. Uiteindelijk is die site - net als zo vele sites - ook min of meer een val (en hij is zelfs zo eerlijk om dat op elke pagina te vermelden). Maar als je een slim prooidiertje bent kun je er best zonder nadeel van snoepen

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes