Leren
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Leren
Is er op het forum geen plaats voor mensen die met elkaar foto's willen maken b. v fotomaatje gezocht , ik zoek graag iemand die me op weg wil helpen en meer ervaring heeft dan ik , maar dat hoeft niet perse ook samen op pad lijkt me leuk ik woon in Beverwijk ben wel scootmobiel gebonden.
Sony a1 Sony 200-600.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Leren
Helaas de ervaring leert dat je bij de meeste leden ,niet thuis krijgt.
Hier ligt denk ik een mooie taak voor de organisatoren om de beginnende hobby fotograaf op weg te helpen.
Hier ligt denk ik een mooie taak voor de organisatoren om de beginnende hobby fotograaf op weg te helpen.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
Re: Leren
Riona, het is een kwestie van regelmatig bezoeken van Nikon evenementen. Dan kom je vanzelf personen tegen waar je bij kan voorstellen om een uitje buiten de club evenementen te doen.
Je roept gewoon in een groepje, ik wil nog steeds is daar en daar heen. Als je geluk heb zegt er een, ja ik ook. Dan stel je voor om samen te gaan en spreek je gelijk een datum af. Simpel toch.
Je roept gewoon in een groepje, ik wil nog steeds is daar en daar heen. Als je geluk heb zegt er een, ja ik ook. Dan stel je voor om samen te gaan en spreek je gelijk een datum af. Simpel toch.