Verzekering van apparatuur

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Plaats reactie
Will
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Verzekering van apparatuur

Bericht door Will » vr jul 25 2014 8:26 pm

Ik zag een paar opmerkingen over verzekering van je apparatuur, maar kan het niet zo gauw terugvinden. Maar goed, mijn recente ervaring is dat ik mijn apparatuur bij DSV heb verzekerd. Twee weken terug kwam ik op een ongelukkig manier te val en viel in het riviertje de Donge. Met mijn D800 en 24-70 f2.8 in de hand. Meteen 's avonds een schademelding doorgegeven..Zelf naar Beverwijk naar het Nikon Service Point gereden en daarvan 's avonds al een schade rapport van ontvangen (was niet erg moeilijk natuurlijk). De body was en write-off. niks meer aan te doen. Het objectief werd gecontroleerd en was weer in orde te brengen. Exact twee weken na het voorval heeft DSV mij de aankoopwaarde plus reparatiekosten van het objectief vergoed. Nu ligt er weer een spiksplinter nieuwe D800 op mijn bureau. Perfect geregeld. Ja, ik heb naar al het nieuws gekeken, maar ook naar het budget en het vertrouwen dat ik toch heb in de D800. Fijn spul. Voor Zoom heb ik een test gedaan met de D610, maar ja trapje hoger hè, die D800.Will

JJG
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Re: Verzekering van apparatuur

Bericht door JJG » vr jul 25 2014 9:09 pm

Klinkt als keurig afgehandeld en dat geeft vertrouwen aangezien mijn apparatuur daar ook verzekerd is.

Remco v/d Sanden
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Remco v/d Sanden » za jul 26 2014 8:43 am

Een verzekering zoals het hoort.
De reden waarom ik daar ook mijn spullen heb verzekerd :)
Maakt gebruik van Nikon [FX] body's en Nikkor [FX] glaswerk, en voor de lol nog wat 35mm analoog...

https://www.instagram.com/remcovandesanden

MarcB
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door MarcB » za jul 26 2014 9:06 am

Binnenkort ga ik naar Canada. Van de week even gebeld met DSV hoe ik de verzekering tijdelijk kan omzetten naar werelddekking ipv alleen europadekking. Één email is voldoende, kosten zijn €30,- en €5,- administratie. Top verzekering :-)

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”