Check & Clean Dagen bij Mediamarkt Bergen op Zoom

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
paparazzi

Bericht door paparazzi » vr jun 29 2007 8:43 am

heb je 'n link naar die topic?

overigens had ik al bedacht dat als ze met spuitbus cleanen ik daar van af zou zien, maar het laten checken op andere zaken lijkt me niet zo verkeerd, hij zit tenslotte nog een goeie maand in de garantie, dus mocht er ergens iets verkeerd zitten dan kan dat nog mooi gratis worden opgelost

Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hans Braakhuis » vr jun 29 2007 9:39 am

paparazzi schreef:heb je 'n link naar die topic?
Deze site heeft een zoekmachine: Maar het was op een clubdag bij Inca in Haarlem:
Clubbezoek bij Inca in Haarlem, 16 april 2005
paparazzi schreef:overigens had ik al bedacht dat als ze met spuitbus cleanen ik daar van af zou zien, maar het laten checken op andere zaken lijkt me niet zo verkeerd, hij zit tenslotte nog een goeie maand in de garantie, dus mocht er ergens iets verkeerd zitten dan kan dat nog mooi gratis worden opgelost
Ik heb niet gelezen dat er nog anders wordt gedaan dan schoonmaken.

Nikon Service Beverwijk heeft echter wel een combiregeling met schoonmaken en service.

paparazzi

Bericht door paparazzi » vr jun 29 2007 9:51 am

In het kort komt het er op neer dat je camera wordt ontdaan van stof en meteen wordt gecontroleerd op defecten.
overigens, als schoonmaken met de spuitbus door nikon-medewerkers inmiddels gemeen goed is, zal dat zo slecht toch niet kunnen zijn, anders staat iedereen met 'n claim bij nikon op de stoep

Overigens ben ik nog steeds benieuwd waar Vanson het bericht over deze actie heeft gevonden, omdat het zowel niet op de site van MM staat als op de site van Nikon zelf. Zometeen komt alleen het handjevol mensen wat dit forum leest er op af. :D

luc
Forumlid
Forumlid

Bericht door luc » vr jun 29 2007 11:01 am

Ook gezellig toch ?
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

paparazzi

Bericht door paparazzi » vr jun 29 2007 11:51 pm

ben niet meer gegaan en morgen zit ik in amsterdam dus komt 't er ook niet meer van, maar ben natuurlijk benieuwd naar de resultaten bij degenen die wel gingen of morgen nog gaan!

luc
Forumlid
Forumlid

Bericht door luc » za jun 30 2007 12:02 am

Ik ben nog wel langsgeweest en heb de sensor van de D70s laten reinigen ook zijn de lichtmeter en de AF getest op juiste werking.

Voor de gein ook even de lichtmeter van de D200 laten testen en die was veel nauwkeuriger dan alle Cameras die hij tot nu toe had gedaan in BoZ..

De handelingen zagen er vakkundig uit en tevens is er bij de D70 nog een lastig stofje wat al langere tijd op het matglas zat verwijderd.

Alles werd volledig gratis uitgevoerd.

Luc.
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

benji

check & clean dagen bij Mediamarkt Bergen op Zoom

Bericht door benji » wo okt 31 2007 11:00 pm

luc schreef:Ik ben nog wel langsgeweest en heb de sensor van de D70s laten reinigen ook zijn de lichtmeter en de AF getest op juiste werking.

Voor de gein ook even de lichtmeter van de D200 laten testen en die was veel nauwkeuriger dan alle Cameras die hij tot nu toe had gedaan in BoZ..

De handelingen zagen er vakkundig uit en tevens is er bij de D70 nog een lastig stofje wat al langere tijd op het matglas zat verwijderd.

Alles werd volledig gratis uitgevoerd.

Luc.

goed nieuws, a.s. 16 en 17 november wederom gratis check en clean dagen bij Mediamarkt Bergen op Zoom ! sponsor is wederom Nikon Nederland !

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » wo okt 31 2007 11:23 pm

Dat is goed om te horen!
Zeg Benji: stel je nog eens even voor in het daarvoor bedoelde topic! Leuk om een andere Roosendaler hier te ontmoeten!

Groet,
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”