Dringend 77mm filter (ND of C-POL) te leen gevraagd
Dringend 77mm filter (ND of C-POL) te leen gevraagd
Ik heb morgenochtend (zaterdag) een fotoshoot in A'dam.
Daarbij heb ik dringend een slimline 77mm filter nodig:
een Nikon C-PL II of een
B+W 77E Neutral Density Slim 102 MRC NDX4
Die is op tijd besteld en ook al 2x aangeboden door TNT, maar ze presteren het elke keer om het tijdens normale werktijden thuis aan te bieden en weer mee terug te nemen.
Als ik het wil ophalen, dan kan ik het nu niet onderscheppen (ga nog een poging wagen), en is het pas de volgende werkdag (maandag=te laat) af te halen.
Ik zit ermee omhoog. Wie kan mij er vanavond nog één lenen?
Het liefst in de omgeving van Utrecht.
Bij voorbaat dank voor reakties!
een Nikon C-PL II of een
Die is op tijd besteld en ook al 2x aangeboden door TNT, maar ze presteren het elke keer om het tijdens normale werktijden thuis aan te bieden en weer mee terug te nemen.
Als ik het wil ophalen, dan kan ik het nu niet onderscheppen (ga nog een poging wagen), en is het pas de volgende werkdag (maandag=te laat) af te halen.
Ik zit ermee omhoog. Wie kan mij er vanavond nog één lenen?
Het liefst in de omgeving van Utrecht.
Bij voorbaat dank voor reakties!
Laatst gewijzigd door Myriad op vr nov 09 2007 7:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De chauffeur geeft ze niet af aan het depot waar ik het de eerstvolgende werkdag (maandag) kan ophalen, neemt de pakketjes gewoon mee terug naar TNT Amersfoort (waar ik geen ingang heb)het postkantoor waar ik weet dat de pakketjes terecht komen
en geeft pas maandagochtend voor openingstijd even af.
Ik kan niemand iDeal betalingen aanbevelen. 3x achter elkaar slechte ervaringen mee gehad.
Je klachten hierover kun je ook al nergens kwijt (websites dichtgegooid).
Voortaan haal ik het zelf wel op.
Laatst gewijzigd door Myriad op vr nov 09 2007 7:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Dringend 77mm filter (ND of C-POL) te leen gevraagd
Ik kan je er niet aan helpen, maar vraag me wel af waarom een polarisatiefiler of een ND filter je uit de brand haalt? Het zijn nogal verschillende filters. Het enige waar ik op kan komen is dat je minder licht binnen wel krijgen zodat je je sluitertijd kan verhogen. Zit ik goed?Pasemi schreef:Ik heb morgenochtend (zaterdag) een fotoshoot in A'dam.
een Nikon C-PL II of een
Weinig tijd gehad toen 'de behoefte' opkwam om me op een goede te orienteren laat staan bestellen.misschien volgende keer eerder bestellen ?
Nu heb ik de Nikon C-PL II. Die heeft wel bijgedragen tot een redelijk geslaagde shoot (voor mijn fotografie opleiding).
Dat laat ik weten/zien nadat de beoordeling binnen is.natuurlijk zijn wij benieuwd wat voor shoot en naar hetresultaat