Gesloten berichten verwijderen
- Don Fonzarelli
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Gesloten berichten verwijderen
Is het mogelijk om in het verkoop gedeelte van het Forum alle gesloten topics te verwijderen?
Ruimt lekker op en het blijft overzichtelijk.
Ik ben altijd wel op zoek naar uitbreiding, maar het is echt een rommeltje op deze manier.
Ruimt lekker op en het blijft overzichtelijk.
Ik ben altijd wel op zoek naar uitbreiding, maar het is echt een rommeltje op deze manier.
http://www.donfonzarelli.com
2 FX body's en een rijtje objectieven.
2 FX body's en een rijtje objectieven.
Re: Gesloten berichten verwijderen
Vind ik niet
nu kan je nog eens terug kijken. Plus dat ze na verloop van tijd zelf verdwijnen.

- gijs sandberg
- Clublid
Beste Don,
Eens met Kroon...
Die vraag is al eerder voorbij gekomen.
Velen vinden het nuttig ze te laten staan (ofschoon de echte transactie vaak niet vermeld wordt)
Op andere sites (als MP) verdwijnen de items wel, en moet men maar gissen hoe e.e.a. is afgelopen.
Groeten, Gijs
Eens met Kroon...
Die vraag is al eerder voorbij gekomen.
Velen vinden het nuttig ze te laten staan (ofschoon de echte transactie vaak niet vermeld wordt)
Op andere sites (als MP) verdwijnen de items wel, en moet men maar gissen hoe e.e.a. is afgelopen.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Patrick
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ze verdwijnen inderdaad vanzelf, maar we hebben daar een wat langere tijd voor ingesteld. Zodat men inderdaad kan zien wat er de afgelopen tijd verkocht is en zo.
- Roy Kersbergen
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Contacteer:
Lekker interessant om te lezen wat er verkocht is...
Ik kijk liever naar actuele advertenties i.p.v. wat niet meer te koop is.
Ik kijk liever naar actuele advertenties i.p.v. wat niet meer te koop is.
-
OnlineMarcoEos70D
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Laten staan is wat mij betreft alleen nuttig als de wijze van afhandeling wordt vermeld. Dan kan je nog zien wat er voor een specifiek item is betaald en heb je er wellicht iets aan. Nu zijn je vrijwel alleen de melding "verkocht" en dat voegt (imho) helemaal niets toe, behalve een onoverzichtelijke verkoopsectie.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
-
- Forumlid
De vraagprijzen worden na verkoop meestal verwijderd en de uiteindelijke verkoopprijzen worden sowieso nooit vermeld.
Er blijft dan weinig relevante informatie over, behalve dan wat er verkocht is en hoeveel "schopjes" daar voor nodig waren. Bewaren heeft weinig zin.
Er blijft dan weinig relevante informatie over, behalve dan wat er verkocht is en hoeveel "schopjes" daar voor nodig waren. Bewaren heeft weinig zin.
-
- Forumlid
Hoe lang is die tijd en geldt voor alle andere berichten dezelfde "verdwijntijd"?Patrick schreef:Ze verdwijnen inderdaad vanzelf, maar we hebben daar een wat langere tijd voor ingesteld. ....
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
30 Dagen. Dat geldt voor alle gesloten berichten in deze sectie.
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Te lang
ief
ief
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Er is niet voor niets gekozen voor deze waarde. Dat leek ons een mooie balans tussen "nog even kunnen terugkijken" en "jammer, gemist".
Ik ben bang dat welke waarde we hier ook kiezen, we kunnen het nooit iedereen naar de zin maken...
Ik ben bang dat welke waarde we hier ook kiezen, we kunnen het nooit iedereen naar de zin maken...

-
OnlineMarcoEos70D
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Zou iemand dan eens aan kunnen geven wat naar diens mening de feitelijke meerwaarde van oude advertenties terugzien is? Just curious 

"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Voor mij heeft het enkele waarde om gesloten topics 30 dagen te handhaven. Maakt het m.i. inderdaad heel rommelig.
Waarom hangen we er niet een polletje aan? Lijkt me een kleine moeite en een zeer democratische oplossing. Dan ben je ook meteen van het "gezeur" af van voor en tegenstanders.
Waarom hangen we er niet een polletje aan? Lijkt me een kleine moeite en een zeer democratische oplossing. Dan ben je ook meteen van het "gezeur" af van voor en tegenstanders.
Groet, Andre
- Highlander
- Forumbeheerder
Ik vind het er ook niet overzichtelijker van worden.ze mogen er wat mij betreft ook wel uit verdwijnen.
@Patrick, is het technisch mogelijk dat gesloten draadjes automatisch naar een nieuw verzamel topic verplaatst worden stukje "verkocht"of zo??
@Patrick, is het technisch mogelijk dat gesloten draadjes automatisch naar een nieuw verzamel topic verplaatst worden stukje "verkocht"of zo??