Die staat al op het Forumoverzicht (Hoofdpagina van het forum) rechts in beeld: Markeer forums als gelezenATOR schreef: [markeer alle berichten als gelezen] .
Nieuwe forumsoftware en nieuwe server
Re: Nieuwe forumsoftware en nieuwe server
Ik denk dat je de cache van het forum even moet legen Patrick (in het beheerderspaneel)Patrick schreef:Dat is vreemd. Welke browser en OS?
- Bak
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mijn complimenten, het ziet er intussen per dagdeel beter uit.
De banner sluit weer aan, de breedte is prima, het knapt lekker op.
Persoonlijk ben ik geen fan van babyblauw, hopelijk komt er een keer een optie om een ander kleurschema te kiezen. En anders wen ik er maar aan. Lijkt me niet hoog op de wensenlijst te staan.
Wel sluit ik me graag aan bij de wens voor een directe link naar 'ongelezen berichten'.
Verder ook namens mij dank voor het uitvoeren van deze update.
De banner sluit weer aan, de breedte is prima, het knapt lekker op.
Persoonlijk ben ik geen fan van babyblauw, hopelijk komt er een keer een optie om een ander kleurschema te kiezen. En anders wen ik er maar aan. Lijkt me niet hoog op de wensenlijst te staan.
Wel sluit ik me graag aan bij de wens voor een directe link naar 'ongelezen berichten'.
Verder ook namens mij dank voor het uitvoeren van deze update.
- ATOR
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Die gebruik ik inderdaad. Ik had wat completer moeten zijn en moeten zeggen dat ik die knop graag zou zien in het overzicht van de ongelezen berichten zodat ik niet eerst terug hoef naar het forumoverzicht. Dan kan ik op één pagina bijna al mijn Nikon forum-business afhandelenremoss schreef:Die staat al op het Forumoverzicht (Hoofdpagina van het forum) rechts in beeld: Markeer forums als gelezenATOR schreef: [markeer alle berichten als gelezen] .

- Highlander
- Forumbeheerder
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Het is al helemaal in orde, hoe ?? maakt ook niet uitPatrick schreef:Dat is vreemd. Welke browser en OS?

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik had niet veranderd hier... Wellicht iemand anders?
Evengoed de cache maar even geleegd zoals Remoss aangaf. Kan sowieso nooit kwaad.
Ik ga nog wel even kijken naar die extra directe links, maar ben bang dat als ik er teveel plaats de zaak weer onoverzichtelijk wordt. En op kleine schermen er zeker niet meer uit ziet doordat teksten dan niet meer passen. Staan die opties trouwens niet allemaal in het hamburgermenu? Dan is het toch gewoon maar één klikje verder dan vroeger? Voor opties die je maar een maal per zoveel tijd/sessie gebruikt lijkt me dat niet echt een probleem, toch?
Evengoed de cache maar even geleegd zoals Remoss aangaf. Kan sowieso nooit kwaad.
Ik ga nog wel even kijken naar die extra directe links, maar ben bang dat als ik er teveel plaats de zaak weer onoverzichtelijk wordt. En op kleine schermen er zeker niet meer uit ziet doordat teksten dan niet meer passen. Staan die opties trouwens niet allemaal in het hamburgermenu? Dan is het toch gewoon maar één klikje verder dan vroeger? Voor opties die je maar een maal per zoveel tijd/sessie gebruikt lijkt me dat niet echt een probleem, toch?
- Frank Roelofs
- Forumlid
Ik vond die links juist erg handig, gebruikte ze veel om de overzichten te krijgen.
Wat leuk Fuji spul (X-T1 | X-T3, 14, 23, 35 en 56 mm) en geen Nikon meer. Toch weer een Nikon D700 en een Fijifilm S5pro in gebruik genomen.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
remoss schreef:Die staat al op het Forumoverzicht (Hoofdpagina van het forum) rechts in beeld: Markeer forums als gelezen

Helemaal gemist. Of gewoon heeeel snel opgelost

Thanx!
Fin.
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik ben daar niet aan geweest! 

Even wennen, maar ziet er goed uit! Complimenten!
- Highlander
- Forumbeheerder
Ook op de telefoon ziet het er lekker uit
Alleen dit stukje [ HomeNikon ClubActiviteiten ForumShop Fotolocaties FotobrowserLinks ] is door elkaar gehusseld
Iphone 5 IOS 9.1

Alleen dit stukje [ HomeNikon ClubActiviteiten ForumShop Fotolocaties FotobrowserLinks ] is door elkaar gehusseld
Iphone 5 IOS 9.1
-
- Forumlid
Moet ik nu voortaan eerst een som uitrekenen voordat ik ingelogd wordt? 

- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik hoop niet dat dat een blijvend iets is. Ik krijg/kreeg dit ook.
- EdvandeZilver
- Forumlid
- Contacteer:
Linksboven, "Home" en "Forumoverzicht" doen hetzelfde, gaan beide naar het default document.
Het zou helemaal mooi zijn als het setje forum icoontjes van de vorige versie gebruikt zouden worden. Daar zat tussen "gelezen" en "ongelezen" berichten meer contrast in.
Voor de rest ziet het er top uit.
Het zou helemaal mooi zijn als het setje forum icoontjes van de vorige versie gebruikt zouden worden. Daar zat tussen "gelezen" en "ongelezen" berichten meer contrast in.
Voor de rest ziet het er top uit.
- Highlander
- Forumbeheerder
één voordeel het is elke keer het zelfde sommetjePatrick schreef:Ik hoop niet dat dat een blijvend iets is. Ik krijg/kreeg dit ook.