Ik moet je aanmelding gemist hebben Roy toen er een oproep gedaan werd voor extra vrijwilligers....
Er is voor gekozen het team een dag bij elkaar te zetten. Dat was het best te organiseren en koste ons het minste van onze vrije tijd. Er is wat voorwerk gedaan, maar zijn tegen wat zaken aangelopen die niet direct verwacht waren. Daardoor zijn er wat zaken blijven liggen die niet meer in de zondag pasten.
Ik kan nog wel wat redenen geven, maar voel me eerlijk gezegd niet echt verplicht ons te gaan verantwoorden tegenover je. Ik had je opmerking de vorige keer al gezien en genegeerd en stel het niet echt op prijs dat je mij/ons zo min of meer dwingt tot dit soort discussies.
Roy Kersbergen schreef:Hulde voor de snelheid waarmee het e.e.a. wordt opgelost.
Maar het blijft mij nog steeds een raadsel waarom er niet beter is voorbereid? Waarom er niet getest is (template had je voor kunnen bereiden op een test clone van dit forum, exporteren als hij goed is en klaar). Als dit beter was gegaan hadden de forumgebruikers er niet of nauwelijks last van gehad.
Ik doe veel grote migraties/projecten (ja heb ook sites/forums zoals deze gedaan) en alles met de insteek de impact zo laag mogelijk te houden.