Een paar puntjes,
- de gebruikerskolom, met de avatar enzo, zou boven een bepaalde schermbreedte, als de tekst de kolom eenmaal vult, niet breder meer hoeven te worden
- normaal staat bovenaan de post wie het geschreven heeft en de datum, als het scherm zo smal wordt dat de gebruikerskolom verdwijnt, verdwijnt ook bovenaan de post wie het geschreven heeft en staat er alleen nog de datum. Je ziet pas aan de avatar onderaan de post wie het geschreven heeft.
- de foto achter het logo bovenaan is wel erg hoog en voegt om eerlijk te zijn weinig toe. Na een paar keer op het forum 'zie' je hem toch niet meer maar hij blijft wel veel ruimte innemen. Liever zou ik een cleane lichtere header zien, niet hoger dan nodig, met alleen het logo en knoppenrijen, dat past wat mij betreft beter bij de rest van de layout.
- het zou voor mij logischer zijn om de knoppenrij met 'Home - Nikon Club' etc. hoger te hebben staan dan de rij met 'Nieuwe berichten - Ongelezen berichten'
- als je op een breed scherm een post schrijft dan zijn onderaan de 'voorafgaande berichten' erg smal
Verder voelt het allemaal een stuk moderner en minder in de weg zittend aan. Kleurloos is wel het lekkerst voor een forum met foto's