BTW, wat moet je bijleggen voor een D300?
Groet, Cees

Is de "tellerstand" dan ergens op te roepen?marx schreef:De d200 is helemaal nieuw, teller staat op 0
Sorry Marx, had even niet opgelet dat het al een ouder topicje is.marx schreef:dit was van 18 dec... al enige tijd niet meer van toepassing
d200 is gekocht en alweer verkocht vanwege het gewicht.
@Gino, ik weet het, een verschrikkelijk mooie set voor een scherpe prijs... maar je, je doet vast niet aan betaling in termijnen he...
Dit is ook lullig zeg, dat je er zelf achter moet komen wat er aan mankeert.marx schreef:Nou de test is gedaan ik heb de d200 getest (erg uitgebreid) en ik heb hem laten staan, de zon (hiite) heeft waarschijnlijk toch meer defect gemaakt dan bekend is, want en de AF werkt niet naar behoren en ook zitten er echt lagen stof in de body, alsof deze tijden zonder body dop heeft gestaan oid.
Voorlopig gaan we dus gewoon verder mijn d80 camera, daar is niets mis mee en ik kan hem dromen.
Nu is het verschil groter, dus ben ik weer aan het twijfelen, want is dat het dan wel waard?
Nu praten we toch al snel over een bijlegging van 400 euro, voor een nieuwe d200.