verrekijker winkels gezocht (alleen als ze Nikon verkopen)
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
verrekijker winkels gezocht (alleen als ze Nikon verkopen)
Op 17 mei 2008 organiseert de NCN voor de leden een verrekijker dag. Voor een onderzoekje naar Nikon verrekijkers, ben ik op zoek naar Nederlandse winkels die Nikon verrekijkers in de winkel hebben liggen.
xxx
xxx
Welke winkels mis ik?
Hoeveel kijkers hebben ze ongeveer?
xxx
xxx
Welke winkels mis ik?
Hoeveel kijkers hebben ze ongeveer?
Laatst gewijzigd door Hans Braakhuis op wo okt 22 2008 10:47 am, 3 keer totaal gewijzigd.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Foto Garretsen in Aalten heeft ook verrekijkers. Het zijn er niet zo veel maar de service (voor de fotoapparatuur en de afdrukken) is er wel gewldig.
www.fotogarretsen.nl
Succes
www.fotogarretsen.nl
Succes
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ja, die winkel ken ik van het internet. Van hun site haal ik:Panthera schreef:Hoi Hans,
In ieder geval House of Outdoor. Vraag mij af wie er meer op voorraad heeft (meer dan 200 modellen) ........ of wie er meer van weet!
Bij House of Outdoor vind u verrekijkers van de volgende merken:
Swarovski, Zeiss, Leica, Steiner, Bushnell, Swift, Bynolyt, Miyauchi, Fujinon, Olympus, Meopta, Docter en Eschenbach.
Van de vet afgedrukte merken hebben wij alle modellen op voorraad, van de normaal afgedrukte merken hebben wij niet alle modellen op voorraad.
- Frans
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik was onlangs bij Foto Video Graus in Maastricht die heeft er ook een aantal liggen, o.a. uit de Sportstar, Travellite serie en een paar duurdere modellen van Nikon. Bij elkaar schat ik zo ongev. 15 modellen.
Zelf heb ik voor op reis de Travellite V Zoom 8-24 gekocht op de afgelopen beurs in Houten.
Groeten Fans
Zelf heb ik voor op reis de Travellite V Zoom 8-24 gekocht op de afgelopen beurs in Houten.
Groeten Fans
Re: verrekijker winkels gezocht (alleen als ze Nikon verkopen)
Nikon verrekijker @ apollo.nl
Daar heb ik mijn Nikon gekocht. Goede service en ze hadden er nog verstand van ook! Ook een aardige collectie andere verrekijkers en Nikon apparatuur.
Daar heb ik mijn Nikon gekocht. Goede service en ze hadden er nog verstand van ook! Ook een aardige collectie andere verrekijkers en Nikon apparatuur.