Het valt me op dat ik de laatste weken heel vaak opnieuw moet inloggen.
Nu net nog: ik heb de ongelezen berichten een voor een gelezen, vervolgens naar het maandopdracht subforum gegaan en daar nog even wat aangeklikt en wil ik dan een overzicht van mijn eigen berichten bekijken, ben ik ineens uitgelogd. Alles op mij iPad.
Is daar een verklaring voor?
Ton
Steeds opnieuw moeten inloggen
- Tony D
- Moderator

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Steeds opnieuw moeten inloggen
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
- ReneG
- Clublid

- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Re: Steeds opnieuw moeten inloggen
1. Heb je bij het inloggen het vinkje 'Onthouden' wel aangevinkt? Anders onthoudt hij je gegevens niet voor een volgende sessie.
2. Heb je misschien de instelling aangezet in de browser dat cookie (en cache) gegevens bij het sluiten van de browser verwijderd moet worden? Dan wist hij ook je login gegevens.
3. Staat je browser misschien in veilige modus? Dan onthoudt hij je login gegevens niet als je een nieuwe sessie start.
2. Heb je misschien de instelling aangezet in de browser dat cookie (en cache) gegevens bij het sluiten van de browser verwijderd moet worden? Dan wist hij ook je login gegevens.
3. Staat je browser misschien in veilige modus? Dan onthoudt hij je login gegevens niet als je een nieuwe sessie start.
Spul waarmee je foto's maakt...
- Tony D
- Moderator

Vinkje voor Onthouden staat aan.
Cookies blijven staan
Geen veilige modus
Het gaat vaak al mis als ik in een sessie bezig ben. Schakel ik dan over naar een nieuw tabblad bovenin, vaak “Ongelezen berichten”, dan moet ik ineens weer opnieuw inloggen.
Ton
Cookies blijven staan
Geen veilige modus
Het gaat vaak al mis als ik in een sessie bezig ben. Schakel ik dan over naar een nieuw tabblad bovenin, vaak “Ongelezen berichten”, dan moet ik ineens weer opnieuw inloggen.
Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
-
Skippy
- Moderator

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Kan het aan je browser liggen? Probeer eens een andere.
- Richard
- Serverbeheerder

- Contacteer:
Verwijder cookies op forum zelf geprobeerd?
Met vriendelijke groet,
Richard
Richard