Gast gebruik ingeperkt

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.
Henk
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Gast gebruik ingeperkt

Bericht door Henk » wo okt 07 2026 9:08 pm

Ik zie het ook niet als een aanval op de beheerders/moderatoren, maar hun reactie is wat mij betreft vooralsnog voldoende. Ik stoor me wel aan de opmerking dat het bestuur opvallend afwezig is in de discussie. Wij hebben deze maand een bestuursvergadering en daarin zal dit onderwerp ongetwijfeld aan de orde komen. Ik snap dat het beperken van gastgebruik niet wenselijk is, maar volgens mij staat de boel hier niet in de fik, dus een spoedoverleg over dit onderwerp lijkt me overbodig. En we zullen dan toch een beroep doen op de kennis en kunde van onze beheerders.

Peter
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Peter » wo okt 07 2026 9:30 pm

zo is dat, dit forum kent vele geheimen, registreer je en er gaat een wereld voor je open :-) (lol)

MarcoEos70D
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door MarcoEos70D » wo okt 07 2026 10:47 pm

Henk schreef: wo okt 07 2026 9:08 pm Ik stoor me wel aan de opmerking dat het bestuur opvallend afwezig is in de discussie. Wij hebben deze maand een bestuursvergadering en daarin zal dit onderwerp ongetwijfeld aan de orde komen.
Dan zou de simpele mededeling “we hebben deze maand een bestuursvergadering en nemen daarin de recente discussies mee” al heel wat duidelijkheid geschapen hebben en de conclusie waar je je aan stoort voorkomen hebben.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-

Henk
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door Henk » do okt 08 2026 12:02 am

Persoonlijk vond ik de uitleg van Richard (vd Berg) en Chris al wel afdoende. De opmerking van RGS over de afwezigheid van het bestuur ging ook niet alleen over dit draadje. En nogmaals, de boel staat hier niet in de fik hè. Dus voor mij is de discussie voor nu klaar. Ik ga weer lekker verder met het organiseren van de clubdag. Hopelijk zien we elkaar daar. :thumbup:

Plaats reactie