Zojuist de Löwapro slingshot overgenomen van "Ale" en het past allemaal perfect voor m'n doeleinden. ( Dank aan Ale voor de snelle reactie, scheelt weer in de knip ). Kan hem dus zeker aanraden voor camera incl. bat.pack en grote lens.
Wat gewicht betreft op één schouder neem ik maar voor lief. Ben stevig gebouwd dus kan wat hebben. Als je groot materieel hebt kies je ook voor groot gewicht. Denk ik.
gr
werner
Fototas
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Ga je geen spijt van krijgen Werner, is echt een top rugzak en zeer functioneel.
Ik heb ook de slingshot 300 en ben daar uitermate tevreden over.
Heb afgelopen vakantie een rit op de motor vanuit Andorra van col naar col tot bij en op de Tourmalet gereden.
Was een rit van ruim 600km met alleen maar bochten, heerlijk gewoon.
Heb die dag ook nog ±150 foto's gemaakt (vaak stoppen want het is daar na elke bocht weer mooier dan de bocht ervoor)
en dus ook heel de dag de slingshot met daarin de D3 en de 14-24mm en de 24-70mm op men rug maar totaal geen last van gehad.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Als hij van Ale komt heb je dus eigenlijk een nieuwe voor weinig.
Groeten, Gino
Ik heb ook de slingshot 300 en ben daar uitermate tevreden over.
Heb afgelopen vakantie een rit op de motor vanuit Andorra van col naar col tot bij en op de Tourmalet gereden.
Was een rit van ruim 600km met alleen maar bochten, heerlijk gewoon.
Heb die dag ook nog ±150 foto's gemaakt (vaak stoppen want het is daar na elke bocht weer mooier dan de bocht ervoor)
en dus ook heel de dag de slingshot met daarin de D3 en de 14-24mm en de 24-70mm op men rug maar totaal geen last van gehad.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Als hij van Ale komt heb je dus eigenlijk een nieuwe voor weinig.

Groeten, Gino

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
O.K dan bestel ik ook een via Topfoto.begongon schreef:nee ik kan de 70-300mm er gewoon op laten zitten en er zou nog wel een langere lens op kunnen.Bedoel je in z'n geheel? Zodat je niet steeds met lenzen hoef te wisselen?
Dus de 70-300 niet apart opbergen in een vakje.
Als dat zo is wil ik mij ook eentje aanschaffen voor mijn D70 + 70-300 vr
Maar zoals Riemke al zei je kan dan beter bij Topfoto.be kijken dat scheelt echt heel veel geld.
Groetjes Gonnie.
Bedank voor de tip, scheelt mij ook een paar euro's.