Fototas
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Fototas
Mijn D-300 incl. MB-D10 gaat moeilijk in de fototas vanwege de hoogte. Kan iemand me een model aanraden zodat ik niet telkens de MB-D10 hoef te verwijderen zodat het afsluitbare gedeelte niet de camera erin perst.
bvd
gr
werner
bvd
gr
werner
- Germay
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mag ik een tip geven werner,ik had ook dit probleem met een te kleine tas toen ik een grip aanschafte.Ik ben toen naar Kamera-Express in Cappelle gegaan,die hebben een hele grote etage met alleen tassen en bags.Heb mijn camera en toestanden meegenomen en ter plaatse verschillende tassen gepast.Je woont in Tilburg zie ik, kijk eens bij Konijn in Turnhout(B).
Veel suc6 met een nieuwe tas.
--------------------------------
Met vr gr,
Gert.
Wat ik NIKON kan ik nu wel.
Nikon D80./ Powergrip MB-D80. / Nikkor AF-S DX VR 18-200mm. / Nikkor AF-50mm 1.8. / Speedlight-SB-600 + Omnibounce. / Star 9 Statief./ Lowepro tassen.
Veel suc6 met een nieuwe tas.

--------------------------------
Met vr gr,
Gert.
Wat ik NIKON kan ik nu wel.
Nikon D80./ Powergrip MB-D80. / Nikkor AF-S DX VR 18-200mm. / Nikkor AF-50mm 1.8. / Speedlight-SB-600 + Omnibounce. / Star 9 Statief./ Lowepro tassen.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Tip waar al een aantal mensen gebruik van gemaakt hebben: Kijk eens bij www.topfoto.be
Dat scheelt een heleboel euro's! Op de aanschaf van een Slingshot 300 AW scheelde het mij 50 euro. Echt de moeite waard!
Dat scheelt een heleboel euro's! Op de aanschaf van een Slingshot 300 AW scheelde het mij 50 euro. Echt de moeite waard!
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Bedoel je in z'n geheel? Zodat je niet steeds met lenzen hoef te wisselen?gongon schreef:Ik heb de D3 met de 70-300 in een Slinshot 300Aw en dat past heel goed.
Groetjes Gonnie.
Dus de 70-300 niet apart opbergen in een vakje.
Als dat zo is wil ik mij ook eentje aanschaffen voor mijn D70 + 70-300 vr
MvG,
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
tas
Ik ga morgen naar de shop voor de slingshot van Löwepro kijken of daar echt de 300+mbd10 en 70-300 in past. De foto's op verschillende sites beloven veel. Morgen weten we meer....
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb een SlingShot gehad. De ene vindt het een heel handig systeem, dat is het ook, maar als je lange wandelingen gaat maken is het alleen niet meer zo handig. Al het gewicht komt op 1 schouder te liggen. Ik zit dus straks ook met hetzelfde probleem, binnen een aantal maanden komt er bij mij ook een D300 met GRIP.
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
nee ik kan de 70-300mm er gewoon op laten zitten en er zou nog wel een langere lens op kunnen.Bedoel je in z'n geheel? Zodat je niet steeds met lenzen hoef te wisselen?
Dus de 70-300 niet apart opbergen in een vakje.
Als dat zo is wil ik mij ook eentje aanschaffen voor mijn D70 + 70-300 vr
Maar zoals Riemke al zei je kan dan beter bij Topfoto.be kijken dat scheelt echt heel veel geld.
Groetjes Gonnie.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
dat is wel waar met lange wandelingen kan hij erg zwaar worden, al heb ik hem in Oostenrijk ook zowat de hele dag op mijn schouder gehad en vond het wel meevallen, maar ja ik ben dan ook maar een zwak vrouwtje, de camera heb je dan toch meestal om je nek.Ik heb een SlingShot gehad. De ene vindt het een heel handig systeem, dat is het ook, maar als je lange wandelingen gaat maken is het alleen niet meer zo handig. Al het gewicht komt op 1 schouder te liggen. Ik zit dus straks ook met hetzelfde probleem, binnen een aantal maanden komt er bij mij ook een D300 met GRIP.
Groetjes Gonnie.
Groetjes Gonnie.