camera reiniging bij nikon
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
WIJZIGEN kan altijd, ik zou het maar snel wissenpieter.w schreef:goed hint, even niet aan gedacht!Rogier schreef:Ik denk niet dat de heer Scholtmeijer gaat waarderen dat je deze gegevens via een forum openbaar maakt....
Sowieso heb je hem waarschijnlijk nu al op een hoop extra spam getrakteerd.
ik zal het bericht verwijderen en een pb aan noria sturen!
samen lossen we het wel op....
hmmm, verwijderen schijnt na een reactie niet meer te kunnen. helaas pindakaas...
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
- Cees
- Forumlid
Je kunt het misschien nog via wijzigen doen, gewoon het adres eruit halen.
Hmm, had niet gezien dat dit al eerder voorgesteld was....
Groet, Cees
Hmm, had niet gezien dat dit al eerder voorgesteld was....
Groet, Cees

Laatst gewijzigd door Cees op vr mei 25 2007 5:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Heb vandaag alweer leuke foto's "geschoten" en ik zal het maar proberen te vergeten.
Maar bij een eventueel volgend probleem met de camera , wat ik dus niet hoop, weet ik inderdaad nog niet welke keuze ik ga maken.
Heb namelijk eerder een Fuij gehad, en ben over hun service center meer dan dik tevreden.
Om misverstanden te voorkomen....mijn D50 is een supercamera, daar ligt het dus niet aan.
Toch nog even naar Matchless.....waarom zou dit probleem niet besproken kunnen worden op dit forum, daar is het nikonforum toch ook voor, of niet?
Groetjes Lily
Maar bij een eventueel volgend probleem met de camera , wat ik dus niet hoop, weet ik inderdaad nog niet welke keuze ik ga maken.
Heb namelijk eerder een Fuij gehad, en ben over hun service center meer dan dik tevreden.
Om misverstanden te voorkomen....mijn D50 is een supercamera, daar ligt het dus niet aan.
Toch nog even naar Matchless.....waarom zou dit probleem niet besproken kunnen worden op dit forum, daar is het nikonforum toch ook voor, of niet?
Groetjes Lily
Dit probleem kun je hier prima bespreken, ik bedoel alleen dat ik bang was dat de discussie die eerder gevoerd werd op dit forum zich zou herhalen. Dit ligt niet aan jou, maar op de een of andere manier ligt het nogal gevoelig bij sommigen om het Service center de schuld te geven in plaats van Nikon zelf. Ik denk dat dit ligt aan het feit dat er weleens bezoekjes zijn geweest door de club. Het service center is een los onderdeel van de keten en werkt voor Nikon, maar is niet van Nikon. Maar gezien jouw probleem worden hier dus ook fouten gemaakt.
Is niet erg zoals ik al zei, het zijn ook mensen, maar in jou geval zijn ze m.i. wel erg slordig geweest. Veel plezier met je camera verder.
Is niet erg zoals ik al zei, het zijn ook mensen, maar in jou geval zijn ze m.i. wel erg slordig geweest. Veel plezier met je camera verder.