Nikon batteryen via marktplaats, NEP????

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
paparazzi

Bericht door paparazzi » wo aug 01 2007 6:50 pm

Roberto schreef:Toch ben ik er niet zo'n voorstander van om niet-merk-accupacks te kopen! Tenslotte is de EN-EL3e ook te gebruiken in een D200 en vermoedelijk in haar opvolger...
Jij hebt zoveel vertrouwen in Nikon? Mijn originele Nikon accu's die ik voor m'n D70s kocht kan ik namelijk ook niet gebruiken in mijn D200, dus wat mij betreft ga ik gewoon voor 'n goedkoper merk.

Roberto

Bericht door Roberto » wo aug 01 2007 7:07 pm

nee, klopt! maar ik heb geen D70... D80, D100 accu's kunnen wel in een D200 en haar opvolger... Originele accu's gaan langer mee en dus ben je voordeliger uit op termijn! En het trucje met de diepvries heb je dan ook nog achter hand :mrgreen:

Groeten, Robbert

P.S. Zoals de nepinktcartridges vind ik namaak accu's mijn dure camera niet waard! straks krijgen we weer nokia-verhalen in een nikonjasje!

Roberto

Bericht door Roberto » wo aug 01 2007 7:29 pm

Maarre: geachte forumleden --> de EN-EL3e accu kan toch zowel in de D70s, D80, D100, D200 camera's, toch? Welke accu zit er dan std in de D70s als het bericht van paparazzi klopt?

Groeten, Robbert

paparazzi

Bericht door paparazzi » do aug 02 2007 6:17 am

Ja die EN-EL3 kan inderdaad wel in de D70s, maar wat koop ik daarvoor? Ik heb daar al 2 accu's voor en gebruik die camera alleen als reserve, dus moest voor de D200 gewoon weer nieuwe accu's kopen. En die 2 dure voor de D70s liggen te verstoffen.

En Roberto: we weten nog niet eens wanneer de opvolger van de D200 uitkomt, laat staan z'n specificaties en dus wat voor accu er voor nodig gaat zijn.

Dan koop ik liever 'n paar goedkope accu's bij voor 'n paar tientjes, die haal ik er wel uit tijdens het gebruik nog en mochten ze niet meer bruikbaar zijn voor de opvolger kan ik er niet echt om malen.

Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hans Braakhuis » do aug 02 2007 8:09 am

Roberto schreef:.. D80, D100 accu's kunnen wel in een D200 en haar opvolger...
Groeten, Robbert
klopt niet. En wat weet Robbert van de opvolger van de D200 ??

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”