Alle info op www.chipclean.nl. Oeh, mag dit op dit forum?
Groet, Cees

Okidoki! Thanks, zal het ff onthouden!chip54 schreef:Even een afspraak maken, toestel en lenzen meenemen, worden ook even afgenomen, en met een klein uur staan je weer buiten. Kosten € 30.
Alle info op www.chipclean.nl. Oeh, mag dit op dit forum?
Groet, Cees
Ja oke da's ook zo, maar ik neem aan dat zo'n ChipClean of Nikon enigzins stofvrije ruimte hebben? Want anders heb je kans dat er nog stofjes in achter blijven of in komen. Bij mijn vorige sensor reinigen was het prima toen ik de camera ophaalde, echter toen ik 1 objectief verwisselde zat er weer een stofje op de sensor, w.s. achter gebleven in de behuizing. Beetje jammer, maar goed, volgende reinigsbeurt weg laten halen.Brenzef schreef:Zelf doen is echt niet eng.
Makkelijk en probleemloos.
Zo fragiel is het nou ook weer niet.
Tsja, als je het met brillo doet weet je zeker dat je problemen krijgt.olle_griese schreef:Was dit jou sensor voordat je hem toch maar weg bracht?Brenzef schreef:Zelf doen is echt niet eng.
Makkelijk en probleemloos.![]()
![]()
hahah wel een idee maar dat gaat mij te ver, heb laatst sensor swab besteld met het flesje eclipse en alhoewel niet goedkoop was ik er zo klaar mee.TonH schreef:Wat ik doe is objectief verwisselen in een grote transparante plastic zak.
Camera met lenzen en 2 handjes in de zak en wisselen.
Nog geen problemen met stof gehad.(kan nog komen)
Gr. Ton