Pagina 3 van 3
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: di jun 02 2009 12:20 am
door joepert
Je begrijpt het verhaal gewoon nog steeds niet. Ik heb niets fout gedaan. Ik heb gewoon een camera besteld en later nog een handleiding nagestuurd gekregen, waar ik erg blij mee ben.
Waar maak je je nu eigenlijk zo druk om? Neem nog een borrel en ga lekker slapen

.
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: di jun 02 2009 12:41 am
door le-nnart
wat je fout doet ? hier zeuren dat er geen NL/ENG handleiding bijzat.
Je had ook zelf Canon kunnen bellen, of nog beter....die handleiding voor je moeder printen.
En nu ben ik er klaar mee, dat gezeur......
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: di jun 02 2009 9:11 am
door noogle
Zo Lennart,
Werk je bij Digitalstreet ofzo? Ik ben het met Joepert eens dat er gewoon een Nederlandse OF Engelse handleiding bij een product moet zitten als ik dat product in Nederland koop. Maar dat is (blijkbaar) persoonlijke voorkeur.
Feit is wel dat Joepert niet zeurt, hij geeft zijn ervaring hier aan (dat werd n.l. gevraagd door TS)
En nu weer on-topic
Michael
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: di jun 02 2009 11:53 am
door le-nnart
noogle schreef:Zo Lennart,
Werk je bij Digitalstreet ofzo? Ik ben het met Joepert eens dat er gewoon een Nederlandse OF Engelse handleiding bij een product moet zitten als ik dat product in Nederland koop. Maar dat is (blijkbaar) persoonlijke voorkeur.
Feit is wel dat Joepert niet zeurt, hij geeft zijn ervaring hier aan (dat werd n.l. gevraagd door TS)
En nu weer on-topic
Michael
Neen, ik werk daar niet.
Ik vermoed dat jullie van een andere generatie zijn dan ikzelf aangezien jullie nogal veel waarde hechten aan een handleiding.
Aangezien je die dingen altijd bij de fabrikant kan downloaden snap ik het probleem niet.
NL versies zijn altijd duurder dan import (grijze handel) dus het is kiezen of delen.
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: di jun 02 2009 1:12 pm
door joepert
Het heeft niet veel met generatie te maken. Ik word vandaag 34, dus nog niet echt de leeftijd om van generatiekloven te spreken.
Zoals ik allemaal al een keer heb uitgelegd: ik kon alleen een handleiding van 150 pagina's kon downloaden, terwijl er wel een quick-start gids bestaat, die je handig in je tas kan stoppen. Downloaden en uitprinten is op zich allemaal geen probleem (ook niet voor mijn moeder van 72), maar ik wilde dus iets hebben
dat niet als download werd aangeboden. Er zaten wel van die quick-start gidsjes in volstrekt ontoegankelijke talen in de verpakking, dus ik heb (nadat ik uiteraard op de site van Canon had gekeken) gewoon een mail aan DS gestuurd of er ook van die gidsjes in NL of EN bestonden omdat ik ze niet kon vinden op de site van Canon. Toen hebben ze het super opgelost. Vragen staat vrij toch? Om dan meteen voor Nederlandse centen-n**ker uitgemaakt te worden schiet mij in het verkeerde keelgat, dat was helemaal nergens op gebaseerd.
Ik weet echt wel dat je lang niet meer altijd een NL handleiding of startgids erbij krijgt, alleen (
zoals Digital Street ook zelf op zijn site aangeeft) een handleiding in het Engels verwacht ik wel. Ook Duits of Frans had ik nog prima gevonden. Hell, bij sommige NL-modellen van Nikon-objectieven krijg je niet eens een handleiding in NL...
En als DS grijze import aanbiedt, vind ik echt dat ze dat er duidelijk bij moeten zetten, want ze bieden niet alleen maar grijze import aan. Van mij verwachten dat ik, als er geen bijzonderheden staan vermeld bij een artikel, contact ga opnemen over het hoe en wat vind ik de omgekeerde wereld.
Enfin, veel duidelijker kan ik het niet vertellen, dus dit is het laatste wat ik ervan zeg. Ik ben dus gewoon tevreden over Digital Street en ben erg benieuwd naar de volgende levering vanuit hun winkel, die een dezer dagen bij mij bezorgd zal worden

.
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: di jun 02 2009 1:47 pm
door remoss
joepert schreef:Ik word vandaag 34
Gefeliciteerd hoor

Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: di jun 02 2009 1:50 pm
door joepert
remoss schreef:joepert schreef:Ik word vandaag 34
Gefeliciteerd hoor

Thanks! Het kadootje is dus onderweg vanaf DS :mrgreen:
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: di jun 02 2009 1:51 pm
door remoss
Ik vermoedde al zoiets haha.
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: di jun 02 2009 2:16 pm
door rbfoto.nl
Heren/dames,
Gaarne niet op de persoon spelen. Elkaar voor rotte vis uitmaken is NIET toegestaan en de volgende die dat doet krijgt een "welverdiende pauze" toebedeeld.
Wie er begonnen is maakt niet uit, zo gaan we niet met elkaar om hier.
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: di jun 02 2009 2:34 pm
door remoss
Ik feliciteerde alleen maar iemand

Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: di aug 04 2009 6:12 pm
door Boldey
Ik heb ook goede ervaringen met digitalstreet.nl. Snelle levering, goede prijs, behulpzaam bij problemen, enz. Zou er zo weer iets kopen als ik iets nodig heb.
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: zo okt 25 2009 9:46 pm
door Johan
Zelf m'n 70-300VR gekocht, paar vrienden van me ook wel eens wat spullen. Is ook wel eens wat voor garantie naartoe gegaan bij een van hun 2, allemaal prima geregeld. Goede ervaringen mee dus, ook altijd nette prijzen.
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: ma nov 30 2009 10:46 pm
door T-P
Lens bestellen en toezenden
Ik ben van plan een Sigma lens van ca. 400 euro te bestellen bij Digitalstreet.
Is het verstandig om die te laten opsturen of beter zelf halen.
M.a.w is het goed verpakt en kan ik er op rekenen dat ik een goed exemplaar wordt verzonden.
Heb namelijk met Kamera-Express een slechte ervaring.
Dank u
Re: Ervaring Digitalstreet
Geplaatst: do jan 14 2010 4:02 pm
door yo-1
Heb in het verleden diverse malen spullen gekocht bij Digitalstreet. De levering en service is op zich prima, maar omdat DS vooral met parallelle import werkt, moeten zij voor garantie-werk en -herstel dus ook in het buitenland terecht. Ik had dat een paar jaar terug bv. bij een defect aan een Pentax-body: die werd dan door hen naar een reparateur in Belgiƫ gestuurd. Verder prima afgehandeld.
Een probleem kan er wel zijn met (verlengde) garantie, bv. bij Sigma: Op officiƫle NL-import spullen, kun je middels registratie bij Sigma de garantie gratis verlengen naar 2 of 3 jaar. Op Sigma-spullen gekocht bij DS werkt dit niet, omdat je serienummers niet geaccepteerd worden. En 3 jaar i.p.v. 1 jaar garantie is een interessant keuze-argument....