Ervaring Digitalstreet
Ervaring Digitalstreet
Ik heb belangstelling voor de Nikon AF-S 17-35mm F/2.8 iF ED. Ik kom op dit forum berichten tegen die verwijzen naar een lijstje van leveranciers.Weet iemand waar ik dat lijstje kan vinden?
KE en konijnenburg ken ik. Digitalstreet is mij onbekend. Heeft iemand ervaring met digitalstreet?
Dank bij voorbaat
KE en konijnenburg ken ik. Digitalstreet is mij onbekend. Heeft iemand ervaring met digitalstreet?
Dank bij voorbaat
Laatst gewijzigd door bertw op vr mei 22 2009 7:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Nikon AF-S 17-35mm F/2.8 iF ED
Welkom Bert.
Als de vraag over de winkel gaat, en eigenlijk niet over het objectief, is het wellicht handiger om het draadje een andere titel te geven. En dan verhuis ik 'm ook met alle liefde naar een betere locatie...
Je kan jezelf trouwens voorstellen in de sectie "Even voorstellen". Dat wordt altijd erg op prijs gesteld.
Als de vraag over de winkel gaat, en eigenlijk niet over het objectief, is het wellicht handiger om het draadje een andere titel te geven. En dan verhuis ik 'm ook met alle liefde naar een betere locatie...
Je kan jezelf trouwens voorstellen in de sectie "Even voorstellen". Dat wordt altijd erg op prijs gesteld.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
google "ervaring digitalstraat"
Of ga even naar tweakers.nl of naar kieskeurig.nl.. lijstje met alle prijzen van internetshops..
Digitalstreet is gewoon een internetwinkel, meer een dozen schuiver dan een foto-winkel. Als je precies weet wat je wil en geen advies meer wil. Voor advies zijn ze niet opgeleid, de afhandeling van een kapotte flitser duurde wel lang, maar zat vakantie tussen en de fabrikant liet lang op zich wachten(lag aan de fabrikant zeggen ze bij digitalstreet). Kijk niet raar op als je buiten al in de rij moet gaan staan.
groeten jan-peter
groeten jan-peter
coolpix 950
V1 met 6.7-13mm + 18.5mm 1.8 + 10-100mm
D40 + 18-70mm + 70-300mm vr + sb-600
D300 met MB-D10+ sigma 50-500 OS+ 10.5mm f2.8
V1 met 6.7-13mm + 18.5mm 1.8 + 10-100mm
D40 + 18-70mm + 70-300mm vr + sb-600
D300 met MB-D10+ sigma 50-500 OS+ 10.5mm f2.8
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik heb hele goede ervaringen met Digitalstreet, mijn collega's ook. Je moet er voor advies idd niet naartoe, maar als je al precies weet wat je wilt hebben kun je er rustig terecht. Boven de 200 euro is verzending geloof ik gratis, want bij de winkel is het buiten werktijd vaak wel heel erg druk.
Spul waarmee je foto's maakt...
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Was dat maar zo. De topicstarter vraagt naar ervaringen.CuttingStorm schreef:Of ga even naar tweakers.nl of naar kieskeurig.nl.. lijstje met alle prijzen van internetshops..
kieskeurig geeft wel ervaringen van slechts enkele personen, dan denk ik personeel van de fabrikant.
Beide sites geven ook niet alle winkels. Goedkopere winkels betalen niet aan kieskeurig en of tweakers en worden dan ook niet vernoemd door deze zogenaamde zoek sites. kieskeurig heeft ook niet met het TV programma te maken.
1x wat gekocht bij digitalstreet, dat ging probleemloos. Vervolgens ging er nog iets kapot en binnen 1 week camera retour.
Opzich wel nette winkel, alleen verkopen ze nauwelijks Nederlandse modellen.
Opzich wel nette winkel, alleen verkopen ze nauwelijks Nederlandse modellen.
Re: Ervaring Digitalstreet
Dag Patrick,
Je hebt gelijk, ik vroeg niet zo naar de ervaring met de gezochte lens, maar eerder naar digitalstreet. Ik heb de titel aangepast, als je het onderwerp wilt verplaatsen, graag.
Vergeef mijn onbeleefdheid me niet voor te stellen. Als zwak excuus het wat gister nogal laat.
Voor iedereen die heeft gereageerd hartelijk dank voor de vlotte reactie. Opmerkingen die zeer worden gewaardeerd.
mvgr
bert
Je hebt gelijk, ik vroeg niet zo naar de ervaring met de gezochte lens, maar eerder naar digitalstreet. Ik heb de titel aangepast, als je het onderwerp wilt verplaatsen, graag.
Vergeef mijn onbeleefdheid me niet voor te stellen. Als zwak excuus het wat gister nogal laat.
Voor iedereen die heeft gereageerd hartelijk dank voor de vlotte reactie. Opmerkingen die zeer worden gewaardeerd.
mvgr
bert
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Ja ik heb goede ervaringen met Digitalstreet, leveren zoals ze belofen. Als ze wat gunstiger worden wbt prijs ga ik er ook zo weer wat bestellen maar ze zijn over het algemeen wat duurder dan bijvorobeeld kamera express..
Succes met bestellen en alvast veel plezier met je nieuwe objectief
Gr.
Maud
Succes met bestellen en alvast veel plezier met je nieuwe objectief
Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Excuses niet nodig Bert, maar wel fijn dat je het doet...bertw schreef:Dag Patrick,
mvgr
bert

Als de een actie van een moderator wenst (ik ben niet de enige), dan kan je op het driehoekje dat bij elke reactie staat indrukken. Dan komt er een voor ons zichtbare waarschuwing aan te hangen.
- Franklin
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Ook ik heb heel goede ervaringen met Digitalstreet.
Eerst de D80 met kitlens gekocht. Wat later de SB-800 en een 2e accu voor de D80.
Alles snel geleverd en in zeer goede verpakking.
Franklin.
Eerst de D80 met kitlens gekocht. Wat later de SB-800 en een 2e accu voor de D80.
Alles snel geleverd en in zeer goede verpakking.
Franklin.
D850; D500; MB-D18; MB-D17; AF-S 14-24/2.8, AF-S 24-70/2.8; AF-S 70-200/2.8; AF-S 200-500/5.6E ED VR; AF-S 105/2.8 Micro; AF-D 50/1.8: AF-D 85/1.8; PC Nikkor 35/2.8; TC-14E III; SB-900; Nikon 1: 1J4; 10-30/3.5-5.6; FT-1
- Frans Keijzers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Ook ik heb er veel van mijn spullen gekocht en ben zeer tevreden over de winkel, maar ze zijn niet met alles de goedkoopste.
Bv geheugen kaartjes zijn er flink duurder dat kan wel 10 tot 20€ in prijs schelen met bv dixons, dus even goed rond kijken.
Bv geheugen kaartjes zijn er flink duurder dat kan wel 10 tot 20€ in prijs schelen met bv dixons, dus even goed rond kijken.
Groet, Frans
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com
Heb er laatst een Canon p&s camera voor mijn moeder gekocht. Snel geleverd en lage prijs. De documentatie erbij was in het Pools en zo nog wat oostblok-talen. In de camera kon wel voor een NL-menu worden gekozen. Via de website van Canon was uiteraard een handleiding in de goede taal te downloaden, maar dat was meteen de volledige handleiding van 150 pagina's. Voor mijn oude moedertje natuurlijk geen doen en via de mail (waarop snel en adequaat werd gereageerd) heb ik toen kunnen regelen dat er via Canon nog een een Nederlandstalige snelle startgids werd nagestuurd. Op de site zouden ze eigenlijk wel moeten melden dat het geen NL-model is, vind ik. Verder dus wel prima service; after-sales ook dik in orde.
Een objectief is al helemaal niet taalafhankelijk en zou ik er zo kopen.
Een objectief is al helemaal niet taalafhankelijk en zou ik er zo kopen.
- jtimmer
- Forumlid
- Contacteer:
Hallo,
Ik heb mijn Nikon 24-70 2.8 bij Digitaltreet gekocht en na een frontfocus probleem heb ik hem na een week in de winkel zo om kunnen ruilen. Qua prijs zijn ze redelijk scherp en de service zit ook wel goed.
Groeten,
Jeroen
Ik heb mijn Nikon 24-70 2.8 bij Digitaltreet gekocht en na een frontfocus probleem heb ik hem na een week in de winkel zo om kunnen ruilen. Qua prijs zijn ze redelijk scherp en de service zit ook wel goed.
Groeten,
Jeroen
http://www.jpix.me" onclick="window.open(this.href);return false;